loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 131 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار Web Acappella کاملاً سازگار با سیستم عامل های ویندوز و مک می باشد و به کاربران توانایی ساخت، ویرایش و انتشار وب سایت های حرفه ای بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی به زبان HTML را می دهد. شما می توانید صفحات وب را به همان میزان آسانی ساخت یک فایل word به وجود آورید. این نرم افزار به شما امکان مشاهده ی وب سایت ساخته شده قبل از انتشار آن بر روی اینترنت را می دهد. کاربران حرفه ای در کوتاهترین زمان و به آسانی می توانند وب سایت های خود را ساخته، به روز رسانی و منتشر کنند. در این نرم افزار ابزارهای مورد نیاز برای ساخت وب سایت های حرفه ای وجود دارد و به آسانی می توانید ابزارهای مفیدی مانند آلبوم های عکس، دکمه ها، منوهای جذاب، فایل های صوتی و تصویری و ... را به وب سایت خود بیافزایید. تنها با یک کلیک می توانید وب سایت خود را بر روی دنیای آنلاین منتشر کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- ساخت و طراحی وب سایت بدون نیاز به مهارت کد نویسی به زبان HTML
- ساخت آلبوم های عکس شخصی و اسلاید شو بر روی وب سایت
- ساخت منوهای دینامیک بدون نیاز به برنامه نویسی
- ساخت وب سایت های چند زبانه
- ساخت وب سایت به آسانی و با یک کلیک
- انتشار وب سایت های ساخته شده به آسانی وبه سرعت
- سازگاری با مک و ویندوز
- و ...

محمد بازدید : 141 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

مطمئنا شما هم با سايت يوتوب (Youtube) مواجه شديد يوتوب سايتي است که ويدئوهاي آنلايني فراواني را در موضوعات مختلف براي کاربران ارائه مي دهد شايد براي شما هم پيش آمده که ويدئوي را براي آموزش هاي خود يا تحقيقات خود در اين سايت يافته ايد و خواسته ايد که اين ويدئو را دانلود کنيد اما سايت يوتوب اين اجازه را به شما نمي دهد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان سی دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که به راحتي مي توانيد تمام ويدئوهاي مورد نياز خود را از اين سايت دانلود کرده و با فرمت دلخواه خود ذخيره نماييد. YouTubeGet نرم افزار ساده ولي قدرتمندي است كه به گونه اي طراحي شده تا كار شما را براي دانلود و تبديل از سايت يوتوب و ويدئوهاي آن بسيار سريع و آسان سازد و با داشتن قدرت مورد نياز شما و رابط كاربري بسيار ساده، بهترين عملكرد را براي شما به ارمغان آورد. اين نرم افزار همچنين شما را قادر مي سازد تا بلافاصله پس از دانلود ويدئو آن را به فرمت دلخواه خود تبديل كرده و براي وسايل ديگر همچون انواع تلفن هاي همراه، iPod، PSP و ... مورد استفاده قرار دهيد يا حتي آن ها را قبل از دانلود با فرمت دلخواه خود ذخيره نماييد. اين نرم افزار كه اكنون يكي از قدرتمند ترين و محبوب ترين نرم افزارهاي دانلود از سايت يوتوب به شمار مي رود اكنون در اختيار شما دوستان عزيز سی دانلودی قرار گرفته است.

قابليت هاي كليدي نرم افزار YouTubeGet v5.9.5 :
- استفاده ي بسيار آسان از نرم افزار
- امكان دانلود ويدئو هاي يوتوب و رايت آن ها بر روي سي دي و دي وي دي
- امكان تبديل فايل هاي FLV به فرمت هاي AVI، WMV ،MOV ،3GP ،MP4 و ...
- امكان جست و جو در ويدئو هاي يوتوب و مشاهده ي آن ها قبل از دانلود
- امكان ذخيره ي ويدئوها با فرمت هاي مختلف از جمله MP3 ،MP4 ،3GP ،WMA و ...
- امكان دانلود ويدئو هاي يوتوب براي انواع تلفن هاي همراه، PSP ،iPod و ...
- توانايي تبديل خودكار ويدئو هاي يوتوب به فرمت 3GP براي تلفن هاي همراه
- توانايي دانلود از يوتوب با كيفيت فوق العاده عالي و كيفيت HD
- داراي قابليت Resume براي ادامه ي دانلود هاي قطع شده
- داراي قدرت و سرعت بسيار بالا علي رقم داشتن حجم بسيار كم
- داراي محيطي بسيار ساده و كاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 136 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

Mass Downloader یک نرم افزار مدیریت دانلود می باشد که امکان دانلود فایل های ویدیویی و صوتی در حال پخش در اینترنت را نیز با حداکثر سرعت دارا می باشد.

این نرم افزار از تکنولوژی کانال های چندگانه برای کاهش زمان دانلود بهره می برد. توسط این برنامه امکان دانلود از پروتکل های HTTP ، FTP ، HTTPS ، RTSP ، MMS ، MMST امکان پذیر است. همچنین این نرم افزار قادر است لیست محتوای موجود در فایل های Zip و Rar را قبل از دانلود به شما نشان دهد و شما تنها فایل های مورد نظر خود را از درون آن ها دانلود کنید. پشتیبانی از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، نت اسکیپ و اپرا، استفاده بسیار آسان، امکان ادامه دانلود در زمان بعد، پشتیبانی از کوکی ها، امکان قرار گرفتن در پس زمینه، توانایی کار کردن در حالت اتوماتیک، امکان وارد کردن فایل های دانلود شده نیمه کاره از سایر نرم افزارهای مدیریت دانلود، پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن، حداکثر استفاده از پهنای باند اتصال در زمان دانلود چند پارت، پشتیبانی از پروکسی های HTTP, SOCKS و RTSP، امکان انتخاب زبان فارسی و بسیاری از امکانات دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 141 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
www.cdownload.rzb.ir Tizbal v9

نخستین مرورگر اینترنتی فارسی جهان با عنوان تجاری تیزبال رونمایی شد، طراحی و توسعه مرورگر فارسی تیزبال در راستای تحقق هدف گسترش نرم افزارهای کاربردی در حوزه اینترنت انجام و پس از ۱۴ ماه تلاش منتشرشد. این مرورگر اینترنتی فارسی از هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد و آنان با استفاده از این مرورگر، قادر به مرور صفحات وب با سرعت فوق العاده خواهند بود، علاوه بر سرعت بالا، امنیت در مرور صفحات، پوسته های جذاب گرافیکی، افزونه های متعدد و کاربردی و فارسی بودن آن، این مرورگر را نسبت به سایر مرورگرهای دیگر متمایز کرده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان استفاده از منویی فارسی که در بخش تنظیمات تیزبال است را نام برد که با بیش از ۱۰ دسته و ۱۵۰ آیتم طراحی شده که انعطاف پذیری بالایی دارند. این مرورگر اینترنتی فارسی، قابلیتهای ویژه ای مانند: دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در۱۰ عنوان مختلف، قابلیت تبدیل نوار عنوان به چند حالت وظیفه ای، حرکات عملیاتی ویژه موس، جهت مرور آسان تر صفحات وب، قابلیت دلخواه سازی فونت، اندازه و رنگ سربرگها (Tab) ، قابلیت مرورایمن صفحات وب، تنظیمات پیشرفته جهت فیلتر اشیا تبلیغاتی (POP-UP) را دارا می باشد، همچنین ویژگی منحصر به فرد این مرورگر، دکمه مدیریت مرورگر است. این مرورگر نسبت به سایر مرورگرهای زبان فارسی، مزایایی دارد که از آنها می توان به قابلیت نمایش گروهی صفحات در حال اجرا، نوار ابزار کمکی با قابلیت بهره گیری افزونه ها و وجود بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف در بخش تنظیمات مرورگر اشاره نمود .همچنین با دریافت پوسته های گرافیکی نرم افزار و نصب آنها دیگر هیچگاه از وبگردی خسته نخواهید شد، چرا که بیش از ۱۱۰ پوسته جذاب در ۱۸ دسته بندی مختلف، پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، جهت دریافت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تیم طراحی و توسعه تیزبال، تاکنون تعداد بیش از۱۸۰ افزونه کاربردی برای استفاده در مرورگرطراحی نموده است وکاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بطور کاملا رایگان این افزونه ها را دریافت کنند. در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرارخواهد گرفت.

جستجوگر تیزبال:
همزمان با انتشار مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بخش جستجوگر چندگانه تیزبال نیز فعالیت خود را آغاز نمود. کاربران دیگرجهت جستجوی مطالب خود دیگر نیازی به مراجعه به چندین موتور جستجو نخواهند داشت چرا که جستجوگر چندگانه تیزبال این امکان را به طور یکجا برای شما فراهم می آورد. قابل ذکر است که طبقه بندی جستجوگر تیزبال به صورت زیر می باشد: وب گوگل- وب یاهو - تصاویر گوگل - تصاویر یاهو - گروه های گوگل- گروه های یاهو - فهرست گوگل - ویکیپدیا - آب و هوا

دلایل انتخاب تیزبال به عنوان مرورگر پیش فرض چیست؟
خلاصه ای از مهمترین مزایای مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال را به صورت زیر می توان بیان نمود :
- طراحی شده بر اساس زبان فارسی شامل کلیه منوها و تنظیمات
- سرعت هم تراز و حتی بالاتر از سایر مرورگر های رایج غیر فارسی زبان!
- منوی تنظیمات متنوع و پیشرفته دارای بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف
- حجم فوق العاده پایین مرورگر همراه با افزونه ها و پوسته های متنوع

افزونه های کاربردی تیزبال:
تیم طراحی و توسعه تیزبال تا کنون تعداد بیش از ۱۸۰ افزونه کاربردی تیزبال را طراحی نموده است که پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، این افزونه ها جهت دانلود و نصب بر روی تیزبال در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. شما با دریافت کاملاً رایگان و نصب آسان هر یک از افزونه ها بر روی تیزبال خود ، صفحات وب را با انعطاف پذیری بیشتر مرور خواهید نمود. ویژگی جالب توجه این افزونه ها این می باشد که قابلیت به روز شدن را نیز دارا می باشند.

تنوع و گستردگی افزونه ها:
به طور کلی افزونه های تیزبال در چند دسته کلی قرار دارند:
- رابط نرم افزار های اجرایی
- خبرخوان آر.اس.اس
- رادیو اینترنتی
- لینکدونی
- مترجم صفحات وب
- بازی های فلش
- مدیریت دانلود
- نمایشگر های آماری و رتبه بندی سایت ها
- مدیریت ایمیل
- رابط گرافیکی تیزبال
- حذف تبلیغات ناخواسته اینترنتی
- و …

همچنین در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرار خواهد گرفت.
قابلیت های کلیدی نرم افزار مرورگر فارسی تیزبال(TizBal):
- بیش از ۱۵۰ آیتم جهت تنظیمات مقدماتی و پیشرفته
- دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در ۱۰ عنوان مختلف
- قابلیت تبدیل نوار عنوان به حالت چند وظیفه ای
- حرکات عملیاتی ویژه موس جهت مرور آسان تر صفحات وب
- تنظیم چندین آدرس به عنوان صفحه خانگی
- انعطاف پذیری فوق العاده بالا در کار با صفحات و سربرگ ها
- قابلیت تنظیم فونت، سایز و رنگ سربرگ ها
- دو حالت نمایشی “کلاسیک” و “روان” ویژه سربرگ (Tab) ها
- تنظیمات پیشرفته جهت استفاده از موتورهای جستجو
- تنظیمات پیشرفته ویژه نمایش صفحات وب
- قابلیت مرور صفحات وب در وضعیت امنیتی
- تنظیمات پیشرفته جهت بلاک نمودن اشیاء تبلیغاتی
- قابلیت کشیدن و رها کردن توسط موس در بخشهای مختلف
- تنظیمات فوق العاده پیشرفته ویژه میانبر صفحات و منوها
- ویژگی منحصر به فرد “دکمه مدیریت مرورگر“
و…

محمد بازدید : 136 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

Maxthon v3

Maxthon نام یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگرقدرتمند از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed Reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر Bookmark ها ، ابزار تغییر پراکسی خودکار ، ابزار Screen Capture پیشرفته و … برخوردار می باشد.

محمد بازدید : 130 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

موزیلا

این نسخه جديد که به تازگي ارائه شده است و پيش بيني مي شود تنها در چند هفته آينده نسخه بعدي هم از راه برسد. بايد ببينيم سياست هاي جديد موزيلا آيا به موفقيت هرچه بيشتر اين شرکت خواهد انجاميد يا خير.
از مدت ها قبل طي پيش بيني هايي که ميشد موزيلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآيي اين مرورگر تغييرات زيادي را هم در واسط کاربري دهد تا علاوه بر قدرت و کيفيت کاربران بتوانند با يک واسط کاربري جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اينترنت بپردازند و مطابق همين پيش بيني ها اين نسخه مانند همان چيزي که از قبل به واسطه عکس هاي متعدد به نمايش در آمده بود اين نسخه ارائه گرديد. نسخه ي جديد به دليل سازگاري بسيار ويژه اي که با موتورهاي پردازشي در کدها به زبان هاي مختلف دارد با سرعتي بسيار بالاتر صفحات را بارگزاري خواهد کرد و اين مورد براي کاربران که به مراتب از سرعت هاي نسبتا پائين بهره مي برند بهترين خبر و هديه خواهد بود. اما مهم ترين تغيير که همان اعمال تغييرات در واسط کاربري است در بهينه سازي عملکرد ها و همچنين بهبود آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي کند. سازگاري هرچه بهتر با جاوا و کدهاي آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسيار قابل توجهي است که در نسخه جديد فايرفاکس به چشم مي خورد. کش نمودن بخش هايي از سايت ها که اکثر مواقع ثابت هستند براي بارگزاري هرچه سريعتر در دفعات بعدي بازگشايي يکي از جالب ترين نکاتي است که شايد نکته پيچيده اي در آن وجود نداشته باشد اما با همين عمل ساده هم سرعت بسيار بهبود خواهد يافت.
Mozilla Firefox در اين نسخه طرح نويني از Add-on ها و مديريت و تنظيمات آن ها را به نمايش گذاشته و طوري عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگين هاي دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بيشتري به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها براي کانکت شدن سريعتر به اطلاعات موجود برروي سرورها هم از جالب ترين تکنولوژي هايي است که در اين نسخه ديده مي شود. عدم Crash شدن هاي متعدد که به دلايل مختلف در نسخه هاي قبلي به وجود مي آمد در اين نسخه ديده مي شود به طوري که شايد نسبت به قبل به هيچ وجه موزيلا فايرفاکس Crash نشود يا حداقل تعداد آن ها بسيار پائين باشد. نسخه جديد نسبت به قبل سه قابليت اصلي را تقويت کرده است ؛ سريعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سريعتر عمل مي کند ؛ اين که سريعتر عمل مي کند به اين خاطر است که با جاوا و کدهاي مربوط به آن بسيار سازگارتر شده است. سازگاري کامل با نسخه 3 از CSS که پايه اصلي طراحي ها در وب است از نکات بسيار مهم و قابل توجه براي کاربران علل الخصوص برنامه نويسان و طراحان وب است. امنيت اطلاعات و مديريت آن ها نسبت به قابل با کيفيت بيشتري ارائه شده و با توجه به کنترل هايي که کاربران به واسطه اين قابليت ها برروي اطلاعات خود دارند نسخه جديد بسيار ايمن تر از نسخه هاي قبلي عمل خواهد کرد.
اما يکي از مهم ترين و موفق ترين قابليت هايي که در اين نسخه از مرورگر روباه بنياد موزيلا به چشم مي خورد پشتيباني از فرمتي است که براي ويدئوهاي تحت وب که کيفيت بسيار بالايي دارند و از فرمتي به نام WebM استفاده مي کنند ؛ اين قابليت بسيار مهم به کاربران اين اجازه را مي دهد که اين فرمت ويدئويي آنلاين را به راحتي اجرا کرده و با کيفيت بسيار بالا به نظاره بنشينند ؛ اين فرمت که در آينده اي نزديک بيشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کيفيت بالا حجم مناسبي هم براي فايل ها در نظر مي گيرد که مطمئنا براي لود صفحات بسيار مناسب تر از بقيه گزينه ها ويدئويي خواهد بود. براي نمونه فايل ويدئويي که از سوي سايت موزيلا براي معرفي اين نسخه در نظر گرفته شده است با کيفيت بالاي تصاوير که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابايت حجم دارد در صورتي که همين کيفيت بالاي تصاوير اگر با فرمت هاي ديگر تعريف مي شد به مراتب حجم بيشتري را طلب مي کرد.
نسخه جديد از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند نورپرتال آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسي در ادامه براي دانلود کاربران عزيز فارسي زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندي هاي جديد موزيلا ، قرار است نسخه هاي بعدي تنها طي چند ماه آينده رونمايي شوند اما همين نسخه 9 هم مي تواند گام بلندي براي پيروزي بر IE بردارد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Mozilla Firefox v9.0 Final :
- واسط کاربري جديد و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسيار بالا در بارگزاري صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مديريت حرفه اي تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتيباني از HTML نسخه 5
- پشتيباني از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاري با فرمت ويدئويي WebM
- کاهش بسيار محسوس Crash ها در استفاده از اين نسخه
- سازگاري مثال زدني با جاوا اسکريپت براي بارگزاري هرچه بهتر صفحات
- آنلاين بودن هميشگي و عدم قطع شدن سوکت هاي ارتباطي (اجراي بهتر بازي ها و چت کردن)
- امکان نمايش تمام صفحه ويدئوها
- امکان مشاهده آفلاين صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هايي از سايت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذيري بسيار بالاي نرم افزار در مواجه با سلايق مختلف
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 162 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

یکی از نکات مهمی که در مدیریت شبکه مد نظر است ، کنترل و نظارت بر سایر رایانه های متصل به شبکه است چراکه گاهی لازم است تا مدیر شبکه از کار کلاینت ها مطلع شود ، سیستم آنها را تحت کنترل بگیرد و بطور کلی برکار آنها نظارت داشته باشد. برای انجام اینکار نرم افزارهای بسیاری وجود دارد. Oleansoft Hidden Camera نام نرم افزاری است که در این زمینه ارائه شده و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان مدیریت بر بیش از 250 رایانه ، امکان مشاهده سیستم های کلاینت بصورت نامحسوس ، امکان ضبط تصاویر و همچنین کنترل کامل سیستم های کلاینت از جمله امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت سوران دریافت نمایید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- نظارت کامل بر کار کلاینت ها.
- امکان کنترل کامل سیستم های کلاینت.
- امکان ضبط حرکات موس و تصاویر مانیتور دیگر سیستم ها.
- پشتیبانی از 250 رایانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محمد بازدید : 128 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)


شکي نيست که اگر امروز از اکثر کاربران حتي مبتدي اينترنت هم پرسيده شود که محبوب ترين و در عين حال قدرتمندترين نرم افزار مسنجر در دنيا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. اين پل ارتباطي قدرتمند سال هاست که از سوي کمپاني ياهو عرضه مي شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جايي که امروز شايد کمتر نرم افزاري را بتوان يافت که در زمينه ارتباط اينترنتي به اين درجه از محبوبيت دست يافته باشد. البته اين درجه از محبوبيت از زماني به وجود آمده که قابليت هاي اين ابزار هم افزايش يافته تا جايي که امروز مي توان 10 ها قابليت متعدد را در همين نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابليت هاي کوچک و بزرگي که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک مي کند. Yahoo Messenger امکانات فراواني دارد ؛ محيط جذاب براي کاربران يکي از دلايلي است که اين پيام رسان اين قدر محبوب است. اتاق هاي چت اين مسنجر که ديگر جاي صحبتي را باقي نمي گذارد چون کشورهاي مختلف براي خود اتاقي جدا دارند.شکلک هاي بسيار زيبا مي توانند جواب مناسبي براي طرف مقابل باشند. کاربران مي توانند در اين پيام رسان اقدام به ارتباطي دو طرفه از چند طريق داشته باشند. ارتباط از طريق تلفن، تايپ متن که رايج ترين نوع ارتباط است. ارسال فايل، به اشتراک گذاري تصاوير، اشتراک گذاري ويدئو ها ، آواتار هاي زيبا ، به اشتراک گذاري وب کم و همچنين تماشاي وب کم ديگران، دسترسي سريع تر به پست الکترونيکي و ... از مهم ترين قابليت هاي اين مسنجر بسيار محبوب و معروف به شمار مي رود. اين ها مواردي هستند که در نسخه هاي مختلف ياهو با تغييرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ي جديدي که امروز و به تازگي معرفي شده و ما هم به عنوان اولين سايت هاي دانلود آن را قرار داده ايم نسخه نهايي Yahoo Messenger محسوب مي شود. امکان انتخاب زبان هاي مختلف مهم ترين قابليتي است که در نسخه ي جديد گنجانده شده است ، تغييرات ظاهري نسبتا محدود که هرچند زياد به چشم نمي آيد اما طي گذشت زمان قابليت هاي خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسي سريع تر به Yahoo Profile که جايگزين Yahoo 360 به شمار مي رود در کنار سازگاري کامل تر با مسنجرهاي ديگر نظير MSN Messenger و Google Talk يکي ديگر از قابليت هاي اين ابزار محبوب محسوب مي شود. کيفيت بالا در ارتباط تصويري و امکان مشاهده به روزرساني هاي جديد Addlist ها دو قابليتي است که در نسخه 11 بسيار به چشم مي آيد. نکته پاياني هم هرچند اين نرم افزار کاملا رايگان عرضه مي شود اما براي ايرانيان داخل کشور دريافت مستقيم از سرورهاي ياهو به صورت معمول تقريبا غير ممکن است اما ما اين نسخه را در اختيار شما کاربران عزيز قرار مي دهيم تا به سادگي به دريافت آن اقدام کنيد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Yahoo! Messenger v11.5.0.152 Final:
- امکان نمايش به روزرساني هاي Addlist ها
- کيفيت بالا در نمايش و ارتباط ويدئويي
- وجود تغييرات در واسط کاربري نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداري ويديو در داخل پنجره چت از سايتهاي محبوب به اشتراک گذاري ويديو
- نحوه جديد قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
- قابليت عکس گرفتن از صفحه نمايش و ارسال مستقيم دوستان به صورت آني (جديد)
- نمايش عکس‌هاي Flicker را به صورت يک اسلايد شو
- رايج بودن اين پيام رسان در دنياي مجازي اينترنت
- اضافه شدن شکلک هاي زيبا و جذاب به نرم افزار (جديد)
- ارتباط با گوشي هاي تلفن همراه با شماره گير موجود در نرم افزار (جديد)
- پلاگين ها جديد نطير نمايش دماي هواي منطقه انتخابي ، راديو و ...
- شکلک هاي زيبا
- اضافه شدن تب به صفحه ي پي ام ها (جديد)
- به اشتراک گذاري تصاوير
- به اشتراک گذاري ويدئو ها
- اضافه شدن منوي مربوط به آخرين ارتباطات (جديد)
- ارسال فايل از طريق مسنجر
- ارتباط از طريق چت صوتي
- ارسال پيام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسي آسان تر به پست الکترونيکي
- ايجاد کنفرانس و چت هم زمان ميان چندين نفر
- سازگاري با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته هاي جديد
- ارسال SMS ‌به تلفن‌هاي موبايل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسي آسان تر به Yahoo Profile
- ديدن وب کم و به اشتراک گذاري وب خود
- قابليت ذخيره اطلاعات و چت هاي انجام شده
- نمايش زيباتر Statue ها
- زيباتر شدن گرافيک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طريق مسنجر و تلفن
- قابليت جداسازي Add List ها به صورت دلخواه
- امنيت بالا در ارتباط و ارسال و دريافت فايل ها
- محيط کاربري بسيار جذاب
- سرعت بالا در برقراري ارتباط
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 116 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

Video2webcam نام نرم افزاري جالب و در عين حال مفيد است که با استفاده از آن کاربران مي توانند با يک وب کم مجازي به استقبال مسنجرهاي خود بروند. مسنجرها لزوما بايد حتما سيستم سخت افزاري وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاين به نمايش درآورند اما مي توان با چنين نرم افزارهاي ويدئوهاي ضبط شده از قبل را به عنوان تصاوير وبکم به صورت آنلاين بين دوستان به اشتراک گذاشت و به نمايش در آورد.
اين وبکم مجازي که از واسط کاربري ساده اي بهره مي برد به راحتي قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسيار مناسبي هم بهره مي برد ؛ از تمامي مسنجرهاي رايج موجود به صورت کامل پشتيباني کرده و تصاوير را به صورت آنلاين و بدون هيچ گونه قطعي در ارسال تصاوير به مسنجر به نمايش مي گذارد. Video2webcam همچنين از اکثر فرمت هاي رايج ويدئويي نظير avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و wmv پشتيباني کرده و مي تواند از تصاوير هم با فرمت هايي نظير JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاوير موجود در وبکم بهره برداري کند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Wideo2Webcam v3.1.6.8 :
- استفاده آسان از نرم افزار ، حجم پائين و واسط کاربري ساده اما جذاب
- پشتيباني از تقريبا تمامي فرمت هاي ويدئويي و تصويري
- پشتيباني از تقريبا تمامي مسنجرها
- ارسال تصاوير بدون هيچ گونه قطعي
- امکان سوئيچ بين وبکم مجازي با وبکم اصلي تنها با يک کليک
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 151 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
این نرم افزار مخصوص افرادی ساخته شده که دارای چند ID از سایت مختلفی همچون AIM, MSN, Yahoo, ICQ, Google Talk, Jabber, and Facebook Chat هستند که با کمک این برنامه می توانند تمام آی دی های خود را در یک مسنجر باز کنند و با استفاده از قابلیت های مسنجر اصلی همان سایت با دوستان خود به چت و گفتگو بپردازند. همچنین از این نرم افزار می توان برای مدیریت بر ایمیل سایت هایی همچون Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, AOL/AIM Mail, IMAP, and POP استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالب این برنامه امکان برقراری ارتباط با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروفی همچون Facebook, Twitter, MySpace and LinkedIn می باشد.
برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- قابلیت باز کردن چندین آی دی مختلف تنها با یک مسنجر.
- قابلیت برقراری ارتباط با کاربران شبکه های اجتماعی مختلف.
- امکان مدیریت ایمیل از سایت های مختلف.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...
محمد بازدید : 200 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)


مسنجر کاربردی ال فور آی ، نخستین پیام رسان فارسی است که پس از ارائه نسخه تحت وب آن ، توسط مغان دانلود به عنوان نرم افزاری توانمند ، پرسرعت و قابل اطمینان به هموطنان گرامی تقدیم می گردد .
در این نرم افزار ضمن انتقال پیام های دو طرفه ، ایجاد اتاق های گفتگوی خصوصی و عمومی با امکاناتی چون اخراج ، تحریم و... (تحت مدیریت کاربران ) محیطی سالم و دلچسب را برای گفتگو فراهم می سازد .
با آرشیو موسیقی بزرگ فراهم شده در سیستم ، کاربران می توانند ضمن گپ و گفتگو ، از آهنگ های مورد علاقه خویش بی نیاز از اینترنت پر سرعت ، با کیفیت مناسب بهره مند شوند .

از ویژگیهای برجسته جامعه ارتباطات زنده ال فور آی ، می توان به جایگزینی نسخه تحت وب که با حجم کم و بی نیاز از دریافت نرم افزار به عنوان ابزاری نیرومند جهت دسترسی سریع و انجام کارهای ضروری در نظر گرفته شده است، اشاره نمود . با این اوصاف ، مسنجر کاربردی با امکاناتی بیشتر و سرعتی به مراتب بالاتر از نسخه تحت وب ، شما را در پیشبرد خواسته هایتان یاری می نماید و لذت گپ و گفتگوی فارسی را برای فارسی زبانان دو چندان می کند .هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت مغان دانلود دریافت نماییید

سایر ویژگی ها :
گفتگوی دو نفره و گروهی
اتاق های گفتگوی شخصی
ارسال فایل
ویرایشگر متن
سرعت بالای انتقال پیام
مدیریت سلسله مراتبی اتاق ها
پخش موسیقی آنلاین از آرشیو ال فور آی
لازم به ذکر است که علاوه بر بعد فنی به دلیل میزبانی این مسنجر سرعت انتقال پیام برای هموطنان داخل کشور سریعتر از مسنجر های مشابه خارجی نظیر یاهو مسنجر می باشد .

محمد بازدید : 122 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
نرم افزار FlashFXP برنامه ای قدرتمند و محبوب جهت برقراری اتصال به شبکه های FTP و FXP می باشد. محیط بصری ساده و کاربرپسند نرم افزار FlashFXP این امکان را برای شما فراهم می آورد که تنها با زدن چند کلیک تمام دستورات خود را اجرا نمایید. قابلیت Drag & Drop در این برنامه این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی فایل های خود را از کامپیوتر به سرور FTP منتقل نمایید، آنها را مدیریت کرده و یا بین دو سرور مستقیماً ارتباط برقرار نمایید.
با استفاده از این نرم افزار بروز رسانی سایت شما به سادگی صورت می گیرد، می توانید فایل های موجود در سرور شرکت خود را دانلود نمایید و یا حتی فایل های موجود در اینترنت که دانلود آنها با استفاده از مرورگر پیچیده و پر دردسر است را با کمک FlashFXP انجام دهید.
همچنین، قابلیت FXP این امکان را فراهم می سازد تا بین FTP های دو سایت مختلف ارتباط برقرار کرده و فایل های بین آنها را با هم رد و بدل نمایید.


قابلیت های كلیدی نرم افزار
- پشتیبانی کاملتر از UTF۸
- بروز شدن کامپوننت های Zlib به نسخه ۱.۲۳
- بهبود زمان اجرای برنامه، اکنون برنامه ۳۰% سریعتر اجرا می شود
- استفاده از تکنولوژی FastMM۴ جهت مدیریت بهتر حافظه
- بهبود گزینه های جستجو
- افزوده شدن زبان های جدید
- برطرف شدن نقص امنیتی در قسمت PWD Command
- بروز شدن کامپوننت های Open SSL به نسخه ۰.۹.۸
- برطرف شدن مشکل دکمه ی ALT در ویندوز ویستا
- پشتیبانی از MLSD
- و...

محمد بازدید : 133 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

 

کاربراني که به صورت معمول هم با اينترنت سروکار دارند معمولا حداقل يک پست الکترونيکي شخصي براي خود ساخته اند تا براي ارتباطات راحت تر از آن بهره بگيرند. سرويس جيميل که چند سالي است ارائه شده توانسته در همين مدت هم جز محبوب ترين سرويس هاي پست الکترونيکي باشد ؛ چک کردن پست الکترونيکي کار فوق العاده ساده اي اما زماني که پست الکترونيکي زياد درگير مي شود و دائما ايميل هاي جديد ارسال و دريافت مي گردد کار کمي دشوار مي شود و نمي توان در لحظه دريافت ايميل را چک کرد. Gmail Notifier Pro يک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عين حال بسيار کارآمد است که به واسطه آن کار مي تواند با تعريف اکانت خود که در سرويس جيميل ساخته است با فاصله هاي 1 دقيقه اي ايميل خود را چک کند. به اين ترتيب کمترين زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ايميل جديدي دريافت کرده است.
نکته بسيار حياتي در مورد اين ابزار سازگاري با ديگر امکاناتي است که گوگل ارائه مي دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از ديگر اکانت هايي هستند که مي توان با تعريف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پيام هاي جديد را دريافت کرد. نکته مهم ديگر هم امکان تعريف چند اکانت همزمان است ؛ يعني مي توان براي مثال دو ايميل متفاوت تعريف کرد که در صورت دريافت خبر جديد به صورت جداگانه نمايش داده خواهند شد. کار کردن با اين ابزار بسيار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زماني که ايميلي دريافت مي شود در Taskbar منويي ظاهر مي شود که بخشي از ايميل و سرتيتر آن را نشان خواهد داد. تمامي تنظيمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن براي ايميل هاي جديد ، کانکشن ، زمان بندي عملکردها ، هماهنگي با مرورگرها و گزينه هاي ديگر با اختيار کاربر ويرايش و ذخيره مي شوند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Gmail Notifier Pro :
- چک کردن لحظه به لحظه ايميل
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- نمايش ايميل ها در پنجره اي کوچک کنار ساعت ويندوز
- هشدار دريافت ايميل به همراه يک زنگ قابل تنظيم
- هماهنگي با ديگر سرويس هاي گوگل
- امکان تعريف چند اکانت به صورت مجزا از سرويس هاي مختلف
- امکان تنظيم پوسته نرم افزار
- قابليت هماهنگي با مرورگر دلخواه
- تنظيم کانکشن نرم افزار
- حجم بسيار مناسب
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 131 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

اين برنامه يکي از بهترين برنامه ها در زمينه ارسال Email هاي زيبا مي باشد. با کمک اين نرم افزار مي توانيد به Email خود هزاران Smiley زيبا اضافه کنيد.پس زمينه ايميل خود را تغيير دهيد.ايميل خود را به صورت متحرک بفرستيد! و صداهاي بسيار جالب اضافه کنيد. به كمك اين نرم افزار شما ميتوانيد براي دوستان خود ايميل هاي جذاب با كاركترهاي خاص و شكلكهاي گرافيكي متنوع بفرستيد .شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار عكسهاي شخصي خود را در پس زمينه ايميل خود با چند كليك ساده اضافه كنيد.
اين نرم افزار داري انميشن و كاركتر هاي بسيار جذاب براي نمايش Notifiers بر روي صفحه نمايش مي باشد و همچنين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از هزاران شكلك و همچنين داراي هزاران قالب آماده و پس زمينه هاي بسيار شاد و جذاب موجود در اين نرم فزار براي ارسال ايميل استفاده نماييد. اين نرم افزار داري مجموعه عظيمي از كارتهاي تبريك الكترونيك زيبا و سرگرم كننده كه مورد استفاده در مناسبتهاي ويژه و پيامهاي تبريك به كار برده مي شود. در هنگام ارسال و دريافت ايميل و حتي حذف ايميل شاهد افكتهاي هيجان انگيز و سه بعدي مي باشيد.منبع:آسان دانلود

قابليت هاي کليدي نرم افزار IncrediMail 2 Premium v6.14.4697:
- قابليت اضافه كردن عكسهاي شخصي خود در پس زمينه ايميل
- تنوع انتخاب پس زمينه، انيميشن ها و صداها براي ارسال ايميل
- داراي كاركترهاي جذاب براي اعلام خبرها بر روي صفحه نمايش
- داراي شکلک هاي متحرک و انيميشن هاي بسيار جذاب
- اضافه كردن 1000 شكلك بسيار جذاب به ايميل شما
- مشاهده ايميل ها به صورت جذاب و سه بعدي
- اضافه كردن انميشنهاي جالب و خنده دار به ايميل شما
- انيميشن شگفت انگيز و انتخاب موزيكهاي دلخواه براي فرستادن ايميل
- امكان ايجاد امضاء شخصي با فونتهاي منحصر به فرد
- نمايش جلوهاي ويژه به هنگام ارسال و دريافت ايميل
- پخش صداي ماشين تحرير قديمي به هنگام تايپ نوشته ها
- داراي هزاران تمپلت آماده، انيميشن و شكلكهاي جذاب و بامزه
- داري غلط گير بسيار هوشمند نوشتاري
- داري انواع ايميلهاي رسمي، دوستانه، عاشقانه و ...
- داراي رابطه كابر پسند و جذاب
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 133 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه داشتن يک پست الکترونيکي يا همان Email يکي از مهم ترين مواردي است که در استفاده از اينترنت و سايت ها مطمئنا زماني نياز مي شود. براي ثبت نام در هر جايي حتي کارهاي روزمره که با آن ها سر و کار داريم پست الکترونيکي به يکي از متداول ترين پل هاي ارتباطي تبديل شده است. دسترسي آسان و امنيت به دليل خصوصي بودن باعث شده تا اقشار مختلف يک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از اين پل ارتباطي استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسياري از سرويس هاي ديگر در سراسر دنيا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراري ارتباط و ارسال و دريافت پيام هاي خود مي نمايند. اما در دنيا اين سه امروزه بيشترين کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. اين که از چه ابزارهايي براي مديريت هرچه بهتر و البته سريعتر ايميل هاي خود استفاده کنيم نکته بسيار مهمي است. مي توان از هرنوع مرورگري براي اين کار استفاده کرد اما ابزارهايي هم هستند که فقط براي مديريت ايميل ها طراحي شده اند. بنياد موزيلا علاوه بر اين که امروزه قدرتمندترين مرورگر دنيا را در اختيار دارد نرم افزاري به نام Mozilla Thunderbird را طراحي کرده که مي توان با استفاده از آن مديريتي کامل را برروي پست هاي الکترونيکي داشت. اين نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل هاي مختلف و رايج استفاده مي کند قادر به سادگي خود را با Gmail که سرويس پيام رسان شرکت گوگل مي باشد هماهنگ سازد اما براي هماهنگ سازي با سرويس ياهو ميل احتياج به نرم افزارهاي جانبي هم مي باشد. البته اين بخش کوچکي از قابليت هاي اين ابزار به شمار مي رود چراکه بسياري از مديران سايت ها به دليل داشتن ايميل هاي اختصاصي که معمولا به دامين ها متصل است بهترين راهکار را استفاده از نرم افزارهايي اين چنيني مي بينند تا بتوانند هرچه بهتر مديريت پست هاي الکترونيکي خود را امکان پذير سازند. امنيت بالا، سرعت فوق العاده در برقراري ارتباط، استفاده از قابليت Tab Browsing، امکان مديريت چندين ايميل به صورت همزمان و واسط کاربري جذاب مهم ترين نکاتي هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم مي خورند. اين ابزار کاملا رايگان که به تازگي نسخه جديد آن عرضه شده است حجم مناسبي هم در مقابل رقيب اصلي خود يعني Microsoft Outlook نيز دارد و البته امکانات بيشتري هم ارائه مي دهد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Mozilla Thunderbird v6.0 :
- پشتيباني از‌RSS و گروه‌هاي خبري و امکان ايجاد حساب براي اين گروه‌ها
- سازگاري با بسته هاي امنيتي رايج موجود براي چک کردن فايل هاي مخرب
- وجود قابليت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندين ايميل
- قابليت شناسايي و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگيري از ورود هرزنامه‌ها و ايميل‌هاي تبليفاتي
- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربري و کلمه‌ي عبور
- پشتيباني از امکاناتي همچون امضاي ديجيتال و رمزنگاري داده‌ها در ارسال و دريافت نامه‌ها
- حجم مناسب نسبت به قابليت ها و نرم افزارهاي مشابه
- آرشيو کامل از پيام ها و قابليت دسته بندي ايميلها
- امنيت بالا در پست هاي الکترونيکي
- سازگاري با اکثر پروتوکل هاي رايج
- امکان ارسال فايل به آساني
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- داراي افزونه‌هاي بسيار مفيد و کاربردي
- پشتيباني از ايميل‌هاي با فرمت HTML
- پشتيباني کامل از زبان شيرين فارسي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 127 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

 

امروزه با کشيده شدن اينترنت به خانه ها و منازل و نفوذ بيشتر آن در ميان خانواده ها اکثر والدين با اين مشکل رو به رو هستند که نمي خواهند فرزندان خود وارد اينترنت شوند و يا حداقل در زمان هايي خاص اين محدوديت را براي فرزندان اعمال کنند. راه هاي گوناگوني وجود دارد که اين محدوديت ها اعمال شود اما يکي از ساده ترين راه ها استفاده از نرم افزارها موجود در اين زمينه است. Internet Lock نام نرم افزاري قدرتمند و مناسب براي اين دسته از کاربراني است که قصد دارند اينترنت را براي کاربران ديگري که از يک رايانه استفاده مي کنند به نوعي قفل يا از دسترس خارج نمايند. اين ابزار با داشتن انواعي از تنظيمات و اعمال انواع محدوديت ها انواع سايت هاي مختلف را از دسترس خارج کرده و يا حتي به طور کامل اينترنت را قفل مي نمايد.
اين نرم افزار که با انواع مرورگرها سازگاري داشته و مي تواند با انواع پروتوکل هايي که براي برقراري اينترنت استفاده مي شوند هماهنگي پيدا کند توانايي شناسايي و سازگاري با تمامي مدل هاي کانکشني را هم دارد و به همين دليل استفاده از تمامي قسمت هاي نرم افزار بسيار آسان خواهد شد. امکان زمان بندي قطع دسترسي به اينترنت هم از امکانات جالب اين ابزار است ؛ Internet Lock که از واسط کاربري بسياري ساده اي بهره مي برد به سادگي قابل استفاده بوده و به همين دليل والدين به راحتي مي توانند از اين بزار استفاده کنند. اين ابزار همچنين از حجم بسيار مناسبي هم بهره مي برد که ارزش دانلود اين ابزار را افزايش مي دهد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Internet Lock v5.3.0 :
- سازگار با انواع مرورگرها و نرم افزار رايج اينترنتي
- امکان از دسترس خارج نمودن سايت ها و اينترنت
- امکان زمان بندي عملکردها
- ايمن سازي و از دسترس خارج کردن با قرار دادن پسورد
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- عدم نفوذ پذيري نرم افزار
- سازگاري با انواع پروتوکل ها و امکان محدود کردن نرم افزار از طريق پورت ها
- هماهنگي با انواع کانکشن ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 3,484
  • بازدید کلی : 678,732