loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 140 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
Wondershare DemoCreator نام محصولي قدرتمند از شرکت Wondershare است که توانايي ضبط تصاوير و فيلم ها را از صفحه نمايش دارد. نرم افزار جالب و مفيد که با حجم مناسب و امکانات فراواني که در اختيار کاربران قرار مي دهد همه کاربران را در رسيدن به اهداف خود ياري مي دهد. توانايي ضبط فيلم از نرم افزار ها ، صفحات وب ، صفحه نمايش کامل سيستم و حتي ويدئوهاي در حال اجرا بخش هايي از قابليت هاي مهم و کليدي هستند که در اين ابزار به وضوح ديده مي شوند. نرم افزار طوري طراحي شده که حتي مي توان صداي کليک ماوس يا دکمه هايي که از صفحه کليدهم فشرده مي شوند را در فيلم گرفته شده به نمايش کشيد ؛ امکان استفاده از نهايت کيفيت در هنگام گرفتن فيلم ها قابليت بسيار مهمي است که همه کاربران حرفه اي به آن توجه ويژه اي دارند چرا که امروزه با توجه به گسترش آموزش هاي ديجيتالي و حجم بالاي حافظه ها کيفيت هميشه حرف اول را زده است.
ويرايش ويدئوهايي که در ضبط شده اند ، قابليت ضبط و ويرايش صداها ، امکان استفاده از Object هاي مختلف براي آموزشي نمودن فيلم هاي گرفته شده از سيستم نظير قابليت زوم يا اضافه کردن Comment بخش هاي ديگري هستند که مي توان به آن ها اشاره کرد. اما دو قابليت مهم ديگر يعني واسط کاربري فوق العاده جذاب نرم افزار و همچنين سهولت در استفاده از نرم افزارهم مي تواند نقش هاي کليدي را در استفاده از Wondershare DemoCreator ايفا کند و نکته پاياني هم سرعت بالا در پردازش است که براي گرفتن فيلم هاي بلند فوق العاده مناسب است.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Wondershare DemoCreator v3.0.2.17 :
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان گرفتن فيلم از تمام صفحه نمايش
- قابليت ساخت فيلم از صفحات وب
- قابليت ويرايش فيلم هاي تهيه شده توسط نرم افزار
- قابليت ذخيره سازي با فرمت هاي مختلف
- امکان استفاده از نهايت کيفيت در گرفتن فيلم
- قابليت ضبط و ويرايش صداها
- امکان استفاده از انواع Object ها براي آموزشي کردن فيلم ها
- سرعت بالا در پردازش ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 143 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

VirtualDJ PRO Full نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاهاً بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از پس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ Pro یک نرم افزار جالب، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایل های MP3. موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگ های شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد. Atomix Virtual DJ Pro با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند و پیشرفته BeatLock engine با سهولت هر چه تمام تر به شما امکان میکس فایل های mp3 و یا فایل های حجیم تر را می دهد و بعد از آن نیز فایل را جهت کپی برداری و رایت آماده می کند. موتور هوشمندی که در این نرم افزار تعبیه شده امکانات اتوماتیک فراوانی را در یک فضای ساده و بدون سردر گمی برای کاربر فراهم می سازد.
از دیگر امکانات برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که برنامه مذکور از ورودی ها و همچنین خروجی های دیجیتال صدا پشتیبانی می کند تا بتوانید از کیفیت بالای صدا لذت ببرید و برای ادیت آهنگ نیز با در امکان قرار دادن اکولایزر ها و ابزار های حرفه ای مورد نیاز به شما امکان ساخت آهنگ مورد علاقه خود را با کمترین مشکل و دردسر و بدون معطلی می دهد. هر آنچه را که از یک نرم افزار حرفه ای انتظار دارید را در Atomix Virtual DJ Pro به راحت ترین صورت ممکن بیابید، استفاده کنید و لذت ببرید.

تکنولوژی های به كار رفته در نرم افزار:
- automatic seamless loop و Synchronised sampler :
باعث جلوگیری از گیجی شما شده ( عینا عبارت شرکت سازنده) ونیاز به هیچ مقدمه چینی نیز ندارد. تنظیمات خاصی نیاز نیست این موتور هوشمند ساماندهی توانایی تنظیم اتوماتیک دارد و یا مکانیزم شماره دهی بیکران شما میتوانید هر صدا یا افکت را جداگانه ذخیره کنید.
- Song's structure :
به شما این امکان را میدهد که تمام صداهای وارد شده را به صورت میانبر مرور کنید تا وقفه کمتری پیش رو داشته باشید. دارای مکانیزمی جهت جستجو در کل فایل ایجاد شده که به شما اطمینان میدهد که کل کار دارای ضرب اهنگ می باشد و در هیچ کجا وقفه ای وجود ندارد.
همچنین می توانید اهنگ خود را مستقیما روی cd رایت کنید.

محمد بازدید : 145 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزاری که این بار برای شما کاربران در سوران قرار می دهیم و بدون نیاز به نصب هیچگونه کدک اضافی قادرید علاوه بر فایل های رسانه ای رایج، فایل هایی با پسوند های ۳gp ، Flv ، Mov ، rm ، Mp۴ و یا Ogg را نیز پخش کنید این نرم افزار دارای پلاگین برای فایر فاکس نیز می باشد.به تازگی VLC 2.0 هم منتشر شده است. نسخه دوم این نرم‌افزار از فرمت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند، سریع‌تر فایل‌ها را دیکود می‌کند و میانه بهتری با ویدئوهای HD دارد. این نسخه حتی به صورت آزمایشی می‌تواند دیسک‌های بلوری را هم پخش کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و کاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
-پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 151 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

با AVS Video Recorder شما می توانید به کارهای مختلفی از قبیل انتقال دادن، فیلم گرفتن، ضبط کردن و رمزگذاری فیلم های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین های فیلمبرداری بپردازید. با این نرم افزار امکان انتقال فیلم های ویدیویی ضبط شده با دوربین های HD, DV و MiniDV و همچنین دوربین های فیلمبرداری VHS و VCRبه حافظه کامپیوتر وجود خواهد داشت. AVS Video Recorder می تواند فایل های ویدیویی را رمزگذاری کرده و در فرمت MPEG-2 فشرده، روی هارد درایو کامپیوتر ذخیره کند. با این برنامه قادر خواهید بود تا کارهایی از قبیل دیجیتالی کردن نوارهای VHS قدیمی، انتقال ویدیو از دوربین های WEB و کارت های DVB، ذخیره ویدیوها با فرمت AVI DV، ذخیره کردن مستقیم در فرمت MPEG 4، ضبط برنامه های زنده تلویزیونی روی هارد درایو با فرمت MPEG 2 یا MPEG 4 و ... را انجام دهید.هم اکنون میتوانید اسن نرم افزار را از سی دانلود دریافت نمایید

این نرم افزار شامل ابزار های زیر است:
- AVS Video Recorder
- AVS Video Editor
- AVS Screen Capture

قابلیت های کلید نرم افزار :
- انتقال ویدیو از دوربین های DV و MiniDV
- ذخیره فایل های ویدیویی با فرمت AVI DV
- ذخیره فایل های ویدیویی با فرمت MPEG-2
- استفاده بهینه از فضای هارد درایو
- انتقال ویدیو از دوربین های فیلمبرداری HD
- انتقال و ضبط ویدیو از دوربین های WEB
- دیجیتالی نمودن نوارهای VHS قدیمی
- پشتیبانی چند زبانه
- رابط کاربری آسان
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 124 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت مغان دانلود نمایید

 

برای  دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 117 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

Ashampoo Photo Commander نام نرم افزاری کاربردی و دارای امکانات متعدد برای مدیریت و ویرایش آرشیو تصاویر است. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی زیبا و گرافیکی به شما امکان مدیریت ، ویرایش ، نمایش و بهینه سازی آرشیو تصاویر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی به مدیریت آرشیو تصاویر خود بپردازید. می توانید عکس های خود را در گروه های مختلف دسته بندی کنید ، به آنها برچسب بزنید و آنها را در آلبوم های مجازی مختلف قرار دهید. با قرار دادن برچسب بر روی عکس ها می توانید به سادگی همه ی عکس هایی که به عنوان مثال در محلی خاص گرفته اید را با یک جستجوی ساده در آرشیو خود در نرم افزار دست پیدا کنید. همچنین می توانید بر روی عکس های خود روز و یا تقویم ماهیانه قرار دهید و از آن به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ استفاده کنید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- امکان مدیریت و ویرایش آرشیو تصاویر.
- امکان قرار دادن برچسب بر روی تصاویر.
- پشتیبانی از بسیاری از فرمت های گرافیکی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محمد بازدید : 151 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار Nikon Capture NX2 در زمینه ی افزایش کیفیت تصاویر به کاربر کمک بسیاری می کند. تنها کافی است شما کنترل را بر روی نقطه ای که می خواهید ویرایش کنید ببرید و با کمک تکنولوژی پیشرفته ی این محصول تمامی افکت ها و تغییرات لازم را بر روی تصاویر دلخواه تان اعمال کنید. با کمک این محصول دیگر هیچ وابستگی به نرم افزارهای دیگر ندارید. ابزار Color Control Point در این نرم افزار به افزایش رنگ مایه و تاریکی و روشنایی و ... در تصاویر شما می پردازد به طور مثال می توانید تاثیر رنگ گل را نسبت به رنگ شاخ و برگ اطراف آن افزایش دهید. به منظور دستیابی به نتیجه ی طبیعی و بهتر در این نرم افزار ابزاری با نام برس روتوش خودکار وجود دارد که به کمک آن به راحتی می توانید لک های موجود بر روی صورت و یا عیوبی که بر روی گل ها وجود دارد را نیز از میان ببرید. شما می توانید افکت هایی چون سایه زدن، تیره روشن کردن و ... را بر روی تصاویر تان بوجود آورید. به راحتی می توانید در بین محیط هایی چون مرورگر، ویرایش و Metadata و Multi-Purpose جا به جا شوید. همزمان می توانید بر روی چند عکس کار کنید و دیگر نگران از بین رفتن زمان نباشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- ابزاری پیشرفته در زمینه ی کار بر روی تصاویر
- سرعت و سادگی در استفاده
- عدم وابستگی به نرم افزارهای دیگر
- بهره مندی از ابزار Color Control Point
- بهره مندی از برس روتوش خودکار
- افزودن افکت های دلخواه
- همزمانی کار بر روی چندین عکس
- جلوگیری از اتلاف وقت
- بهره مندی از توابع قدرتمند برای رسیدن به نتیجه ی بهتر

محمد بازدید : 161 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

 

GOM Player نرم افزاریست ساده و قدرتمند جهت پخش انواع فایل های صوتی و تصویری ، این نرم افزار توانایی پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با فرمت های مختلف را را دارد. از جمله فرمتهای ویدئویی که GOM Player توانایی پخش آن را دارد Avi , Dat , Mpeg , DivX , XviD و بسیاری فرمتهای دیگر را نام برد. ویژگی خاص GOM Player این است که نیازی به کدک خارجی برای پخش فایلهای صوتی و تصویری ندارد بلکه با نصب این نرم افزار کدکهای خاص خود نرم افزار نصب میشود و شما نیازی به پلیر خارجی برای پخش فایل ها ندارد. همچنین GOM Player توانایی پخش فایلهای Stream آنلاین مانند ASF/OGG/MP3/AAC/MPEG PS/MPEG TS را نیز دارد. شما با این نرم افزار می توانید تمام دی وی دی فیلم ها را به راحتی پخش کنید و Gom Player امکان استفاده از زیرنویس را نیز دارد.

  • قابلیت پشتیبانی از تمامی کدکهای تصویری
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی کدکاهای صوتی
  • قابلیت پخش فایل های AVI مشکل دار که فریم هایی را از دست داده اند.
  • قابلیت اضافه کردن پوسته و تغییر دادن ظاهر نرم افزار, قابلیت نمایش ساب تایتل , قابلیت بزرگنمایی , تنظیم سرعت پخش فایل

 

تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای نرم افزار:


سی پی یو : اینتل پنتیوم 3 و بالا تر
20 مگابایت فضای دیسک سخت
نیاز به DirectX ورژن های 8 به بالا و ویندوز مدیا پلیر

                                                                                                                                                               برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 125 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

در بعضي مواقع براي ما پيش آمده است كه براي اجراي يك فايل ويدئويي و يا تماشاي فيلمي كه از اينترنت دانلود كرده ايد. براي اجراي آن به مشكل برخورده باشيد. همانگونه كه ميدانيد مدياپلير پيش فرض ويندزو شما قادر به پخش انواع فايلهاي تصويري و صدا نمي باشد. و شما مجبور هستيد نرم افزار جانبي براي اين كار بر روي سيستم خود نصب نماييد. اين مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب براي پخش اين کليپ هاي تصويري بر روي ويندوز شما مي باشد. امّا Codec چيست ؟ كلمه Codec به معناي COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز كننده فشردگي ) است : يعني يك روتين نرم افزاري كه ويدئوي خام آماده ذخيره سازي را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روي كامپيوتر از فشردگي خارج مي نمايد. K-Lite Codec Pack مجموعه اي از Codec هاي لازم براي پخش انواع فرمت هاي صوتي و تصويري مي باشد، به طوري که پس از نصب اين مجموعه مي توانيد اکثر کليپ هاي صوتي و تصويري (WMA, AAC, AC?, M?A, MP?, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP?) را در سيستم خود اجرا (پخش) کنيد. اين مجموعه در هنگام نصب، همچنين يک Media Player Classic نصب مي کند که مي توانيد به جاي تمامي Player هاي موجود در سيستم از اين Player براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود استفاده کنيد. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ويندوز مي توانيد با استفاده از برنامه هايي مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت هاي موجود را پخش کنيد در اين حالت براي پخش فايلهاي RM و RAM ديگر نياز به نصب RealPlayer نداريد و يا براي پخش فايلهاي MOV نياز به نصب Quick Time نداريد. براي پخش DVD و SVCD نياز به نصب پلاگين يا برنامه اي مانند PowerDVD نداريد و ...

قابليت هاي کليدي نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack v8.0:
- پشتيباني كامل و قابليت پخش انواع فرمت هاي صوتي و تصويري
- سازگاري كامل با انواع پليرها معروف همچون Windows Media Player و...
- مجهز به كدكهاي مختلف براي فرمتهاي مختلف
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
- قابليت کار با فايل هاي زيرنويس و يا تبديل آنها
- پخش موزيک و فايل هاي ويديويي
- محيط کاربري جذاب
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت بخش انواع فرمتهاي WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and
- حجم پائين نسبت به قابليت هاي بالا
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 178 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

Windows 7 Codec Pack نرم افزاری رایگان و بسیار کاربردی که شامل مجموعه ای از کدک‌های جدید و متنوع صوتی و تصویری است و باعث می‌شود که بتوانید تمامی فرمت‌ها را بدون مشکل اجرا نمایید.
محمد بازدید : 143 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه به دلايل مختلف از قبيل حجيم تر شدن فيلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هايي روي آورده اند که هم کيفيت فيلم در همان حد عالي حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زيادي داشته باشد. حتما لوح هاي فشرده دي وي دي را تا به حال ديده ايد که در آن ها چندين فيلم قرار گرفته است اما تقريبا کيفيت فيلم ها اصلا با کاهشي رو به رو نشده است. اين کار توسط کدک ها صورت مي گيرد، در اصل کدک ها دستوراتي هستند که نحوه رمز گذاري داده ها را برروي فيلم ها مشخص مي نمايند و البته با عمل Decoding فايل ها به صورت اول باز مي گردد بدون اين که کوچکترين خللي در کيفيت آن ايجاد شده باشد. براي عمل Decoding نرم افزار هاي متفاوتي وجود دارد. يکي از اين نرم افزار ها که چند سالي هست محبوبيت زيادي را در ميان کاربران بدست آورده و توانسته به يکي از اولين انتخاب ها تبديل شود DivX Plus نام دارد. DivX مخفف Digital Video eXpress مي باشد. در حقيقت DivX هم يک کدک است که با فرمت MPEG-4 بهينه سازي شده است. اين فرمت که بيشتر کاربران با آن آشنايي دارند ، تا 10 برابر از فرمت MPEG-2 که بيشتر در دي وي دي ها از آن استفاده مي شود کم حجم تر است ، اما هيچ گونه تغييري در کيفيت ايجاد نشده است. و حالا شرکت DivXNetwork چند سالي هست که با اين کدک توانسته کاربران زيادي را جذب خود نمايد. اما اين شرکت براي اجراي همين کدک نرم افزاري را هم ارائه داده که DivX Player نام گرفته است. نرم افزاري که با محيطي بسيار ساده در درجه اول ابزاري بسيار کامل براي پخش فيلم هاي DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت هاي ديگري تصويري نيز مي باشد. اما کاربران قادرند با اين نرم افزار کارهاي جالب ديگري را هم انجام دهند از جمله اين که لوح هاي فشرده را رايت نمايند ، دانلود هاي خود را مديريت کنند و چندين و چند کار ديگر که با DivX مي توان انجام داد. مدت کوتاهي است که نسخه اي جديد از اين نرم افزار ارائه گرديده است. اين نرم افزار که تقريبا به بسته اي نرم افزاري شبيه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ ديگر هم مي باشد. DivX Web Player که با خود قدرت پخش فايل هاي مالتي مديا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنياي مجازي اينترنت خواهد کشاند. DivX Converter نام ابزاري است که کاربرانش را به تبدبل فرمت هاي مختلف به يکديگر قادر مي سازد. DivX Codec ، کدک هاي معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در اين ابزار جاي گرفته است. DivX Player و نهايت امر هم پلير مخصوص اين شرکت براي کاربران ويندوز که آن ها را قادر مي سازد تا به سادگي فيلم هاي فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشينند و حالا هشتمين نسخه از سري نرم افزارهاي DivX به تازگي ارائه شده كه قابليت هاي جديدي را در خود جاي داده است. پيشنهاد مي كنيم حتما اين نسخه متفاوت را دانلود كرده و مورد آزمايش قرار دهيد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار DivX Plus Pro :
- محيطي بسيار ساده براي اجراي فيلم ها
- DivX Web Player اجراي فايل هاي مالتي مديا در وب
- DivX Converter مبدل فايل هاي تصويري به يگديگر با محيطي بسيار ساده
- DivX Codec بسته اي شامل کدک هاي شرکت DivXNetwork
- دانلود منيجري موجود در نرم افزار DivX Player
- توانايي رايت انواع لوح هاي فشرده به صورت هاي مختلف
- پخش فرمت هاي مختلف تصوير نظير MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و ...
- اجراي فايل هاي مالتي مديا به صورت زنده از داخل وب
- Audio Ebhancer براي آن هايي که به صداي فيلم ها توجه خاصي دارند
- حجم پائين نسبت به قابليت هاي بالا
- سازگاري با قابليت هاي فراوان از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 183 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزاری که این بار برای شما کاربران در سوران قرار می دهیم و بدون نیاز به نصب هیچگونه کدک اضافی قادرید علاوه بر فایل های رسانه ای رایج، فایل هایی با پسوند های ۳gp ، Flv ، Mov ، rm ، Mp۴ و یا Ogg را نیز پخش کنید این نرم افزار دارای پلاگین برای فایر فاکس نیز می باشد.به تازگی VLC 2.0 هم منتشر شده است. نسخه دوم این نرم‌افزار از فرمت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند، سریع‌تر فایل‌ها را دیکود می‌کند و میانه بهتری با ویدئوهای HD دارد. این نسخه حتی به صورت آزمایشی می‌تواند دیسک‌های بلوری را هم پخش کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و کاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
-پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 3,496
  • بازدید کلی : 678,744