loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 288 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
 
بازي بسيار جذاب Revenge Of The Chicken قهرمان اين بازي يک خروس کماندو است که به جنگ وحشي‌هاي ساکن بيابان رفته است يا شايد برعکس. صرف نظر از داستان بي‌سر و ته بازي، شما بايد با يک اسلحه به‌سمت وحشي‌هايي که به شما حمله خواهند کرد شليک کرده و مانع از رسيدن آن‌ها به خود شويد. وحشي‌ها از بالاي صفحه وارد مي‌شوند و شما در يک خط عرضي در پايين صفحه قادر به حرکت خواهيد بود.
 در سطح عرصه نبرد، کاکتوس‌هايي وجود دارد که براي وحشي‌ها سنگر محسوب مي‌شود. وحشي‌ها نيز در طول حرکت مارپيچي خود به سمت شما، دائما کاکتوس مي‌کارند. پس بايد کاکتوس‌ها را نيز هدف قرار دهيد. در عوض بعضي از کاکتوس‌ها سکه يا الماسي به‌عنوان جايزه به شما مي‌دهند که گرفتن آن‌ها باعث قوي‌تر شدن شما خواهد شد.
هر سکه يا الماس، يک توانايي به شما هديه مي‌دهد و اگر کشته شويد توانايي‌ها را از دست خواهيد داد، اگر چه سکه‌ و الماس به هوا پرتاب مي‌شوند و اگر کمي سريع باشيد شايد بتوانيد بعضي از آن‌ها را دوباره بگيريد. مسلسل، موشک‌انداز و زره ضد ضربه، بعضي از اين توانايي‌ها هستند هم اکنون میتوانید این بازی کم حجم و زیبارا از مغان دانلود دریافت نمایید.

: Revenge Of The Chicken قابليت هاي کليدي بازي
- 3 طرح مختلف براي انجام بازي
- 25 مرحله مختلف در 5 سطح بازي
- بالاترين حالت در GamePlay
- گرافيك نسبتا مناسب
- حالت مخصوص تست در بازي
- 5 جايزه و 3 جايزه فوق العاده
- نهايت جذابيت در بازي
- وجود ده ها افکت صوتي ، تصويري و انيميشني
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 207 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
 
در اين بازي شما نقش کراش را ايفا مي کنيد و در هر مرحله بايد تکه هاي ماسک اوکا اوکا راپيدا کرده و سپس تکه اصلي را بيابيد تا بتوانيد از مرحله توسط سکوي انتقال (يک سکوي سياه رنگ) به مرحله بعد راه پيدا کنيد در اين ميان مي توانيد امتياز جمع آوري کرده و جادو هايي همانند افزايش سرعت افزايش پرش و ... دريافت کنيد همچنين در اين ميان بايد مواظب دشمنان باشيد و براي نابودي آنها مي توانيد با پرش بر روي سرشان، دشمنان را نابود کنيد در نهايت بايد با دکتر نئو کرتيکس در مرحله آخر مبارزه کنيد گرافيک کارتوني محيط شاد و جذاب و همچنين امکان ذخيره بازي و ادامه از هر جايي که باختيد از قابليتهاي بارز اين بازي به شمار مي رود در کل به عنوان يک بازي فلش ايراني با مضموني کارتوني و شاد از همه نظر کامل مي باشد.هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت پرتوان مغان دانلود دریافت نمایید

ويژگي هاي بازي CRASH :
- محيط شاد و جذاب براي کاربران

 - قابليت جمع آوري امتياز جهت خريد قدرت سرعت و پرش بيشتر و ...
 - امکان ذخيره بازي در هر مرحله
 - حجم کم بازي جهت دريافت و نصب
 - و.....

محمد بازدید : 212 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

بازي بسيار جذاب و خاطره انگيز Pacman يكي از جذاب ترين بازي هاي معرف و قديمي آرکيد بشمار مي آيد. اين بازي كه در آستانه 30 سالگي خود به سر ميبرد. يكي از بهترين بازي هاي كلاسيك بشمار مي آيد. بازي PacMan يک بازي اريجينال و خاطره انگيز به همراه موسيقي و گرافيک نوستالوژيکي براي مردم جهان است و کاراکتر اين بازي مدام بايد از ارواح فرار کند و شما بايد در طي مسير جايزه هاي موجود را به دست آوريد تا بتوانيد جايزه هاي بيشتري دريافت كنيد.
در اين بازي شما بايد Pac مرد را راهنمايي كنيد تا از نقاط پر پيچ خم عبور كند و با خوردن نقطه ها Pac امتياز بدست آورد شما بعد از خوردن تمامي نقطه ها ميتوانيد به مرحله بعد برويد شما بايد حواستان جمع باشد تا به هيولاي Pac برخورد نكنيد وگرنه جان خود را از دست مي دهيد. در گوشه هاي پر پيچ و خم چهار نقطه بزرگ وجود دارد كه به عنوان گلوله هاي قدرت Pac كه براي برخورد با هيولاها و كند كردن حركت آنها نياز مي باشد.بازي PacMan شايد براي بسياري از شما خاطره انگيز باشد و در دوران قديم اين بازي را بر روي کنسول هاي بازي ويديويي مثل آتاري و ميکرو و... بازي كرده باشيد.
سایت مغان دانلود اين بازي كلاسيك را تقديم ميكند تا شايد با انجام اين بازي خاطرات دوران كودكي خود را دوباره زنده كنيد.

قابليت هاي کليدي بازي Pacman v1.0 :
- سادگي در اجرا ، نصب و انجام بازي
- زنده كردن خاطرات كودكي شما
- وجود 256 مرحله مختلف در طول انجام بازي
- حجم مناسب نسبت به گرافيک بازي
- مناسب براي سنين مختلف
- نياز به دقت و سرعت عمل بالا
- موزيك ها مناسب و خاطره انگيز و هماهنگ با بازي
- سازگار با انواع سيستم هاي سخت افزاري معمولي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 510 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
 

همه شما دوستان عزيز  با اسم عموپورنگ آشنا هستيد و همچنين برنامه هاي ايشون رو در شبکه اول سيما مشاهده کرديده ايد شايد بتوان گفت بهترين برنامه براي شبکه کودک و نوجوان همين برنامه عموپورنگ است. كه بازديدكنندگان بسياري را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امير محمد نيز برنامه بسيار جالبتر مي شود اکنون شما مي تونيد بازي افسانه عموپورنگ Pourang Legend رو دانلود کنيد در اين بازي که کاملا به صورت فارسي و ايراني مي باشد و موضوع آن نيز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر مي شويد و بايد بازي رو شروع نماييد. داستان بازي از آنجايي شروع مي شود که عموپورنگ و امير محمد جهت تعطيلات و رفع خستگي از کارهاي صدا سيما و خلاصه مجري گري به جزيره اي سفر ميکنند. تا چند هفته اي رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر يک اتفاق مشکوک امير محمد دزديده مي شود و... حال وظيفه شما اين هست که با توجه به نقشه مراحل را يکي پس از ديگري سپري کنيد و آيتم هاي موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کليد اصلي دست پيدا کنيد و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنيد و با غول ... بازي از لحاظ گرافيکي در حد قابل قبولي مي باشد همچنين اصوات و آهنگ هاي به کار رفته در بازي و در نهايت گيم پلي بازي و کنترل آن نيز بسيار خوب و دقيق مي باشد هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت مغان دانلود دریافت نمایید.

قابليت هاي کليدي بازي افسانه عموپورنگ:
- بازي کاملا به صورت فارسي مي باشد
- داراي محيطي زيبا و کاربر پسند
- مناسب براي تمامي سنين
- داراي فايل راهنما جداگانه در پوشه بازي
- داراي سيستم ذخيره و بارگزاري اتوماتيک (Auto Save)
- داراي حجم کم با قابليت نصب آسان
- و...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 219 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

اين يک بازي ايراني به صورت پرسش و پاسخ است که در آن شما با فشار دادن حروف مختلف به پرسشهاي متنوعي که يکي پس از ديگري مطرح مي شوند پاسخ داده و با واکنشهاي جالب و طنز آميز شکلک کنار صفحه متناسب با نوع پاسخي که داده ايد مواجه مي شويد ونهايتا در صورت برنده شدن به گنج ميرسيد.
اين بازي براي افزايش اطلاعات عمومي بازي کننده نيز بسيار مناسب مي باشد و گنجينه پرسشهاي موجود در آن بسيار متنوع و گسترده است.
در طراحي بازي سعي شده که از شکلهاي متناسب با فرهنگ ايراني مانند فرش و سماور قلمکاري شده و تابلوهاي مينياتور اثر استاد فرشچيان استفاده شود و بسياري از پرسشها هم درباره فرهنگ و تاريخ کهن ايران زمين هستند.
بازي در پرسشهاي 10 و 30 به صورت خودکار ذخيره مي شود. نهايتا جايزه آخر بازي نيز بسيار جالب است! اميدوارم از اين بازي لذت ببريد و پيشنهاد ميکنم آن را دانلود نمائيد.

قابليت هاي كليدي بازي، بازي با کلمات :
- استفاده از تصاوير متناسب با فرهنگ ايران
- تعداد سوالات بسيار بالا و متنوع در زمينه هاي مختلف
- استفاده از طنز براي جذابتر شدن بازي
- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي
- قابليت ذخيره بازي در پرسشهاي 10 و 30
- و...

محمد بازدید : 1497 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (1)

و باز هم نسخه جدیدی از بازی زیبا و پر طرفدار لیمبو منتشر شد. پلیر هایی که با این بازی زیبا آشنا هستند از تمام جایزه های بزرگی که از طرف تمام شرکت های ساخت بازی و رسانه های دیجیتالی دریافت کرده است اطلاع دارند. در این نسخه از بازی لیمبو شما به یک ماجراجویی پیچیده دیگر خواهید رفت و همانند ورژن های قبلی این بازی باید تمام مراحل را تا کشف راز طی کنید تا شما برنده این نسخه از لیمبو نیز باشید. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت مغان دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: 2 GHz
Memory: 512MB
Hard Disk Space: 150MB
Video Card: 5 years or younger. Integrated graphics and very low budget cards may not work. Shader Model 3.0 required
DirectX®: ۹٫۰c

محمد بازدید : 687 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
يك بازي فوق العاده جذاب از سري بازيهاي مسابقه اي كامپيوتر سبك موتور كراس - Nuclear Bike با گرافيگ عالي و كاربر پسند و حجم کم. درحين انجام اين بازي با موانع و سختي هاي جاده روبرو خواهيد شد كه پشت سر گذاشتن اين مراحل بسيار لذت بخش مي باشد كه بدون شك مورد توجه طيف وسيعي از علاقه مندان سري بازيهاي هيجاني سبك Racing قرار خواهد گرفت

محمد بازدید : 560 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

سفري به خاطرات و بازيهاي دوران کودکي با منچ

يادش بخير دوران بچگي. هفت سنگ، تبارک ، گل کوچيک، دزد و پليس، زوو، دوچرخه، منچ و مارپله.
يادش بخير دوران بچگي، بچه‌هايي که از صبح تا شب تو کوچه‌ها بازي مي‌کردند و همسايه‌ها بر سرشان فرياد مي‌زدند که بچه‌ها يواش‌تر. ديگر اين روزها خبري از بازي‌هاي کودکانه نيست. ديگه کمتر محله‌هايي را مي‌توان ديد که پسراش تو کوچه‌هاش از صبح تا شب دنبال يه توپ پلاستيکي فرياد بزنند و دخترهاش هم تو حياط خونه‌ها، برگ درخت‌ها رو بچينند و تو عالم خودشان قورمه سبزي درست کنند.
اين روزها جاي تمام آن بازيهاي زيبا را بازيهاي رايانه اي گرفته اند.يکي از بازيهاي نوستالوژيک آن دوران بازي منچ بود که دختر و پسر طرفدار پروپا قرص اين بازي بودند .هنوز هم ترفندها و کلک هايي که براي آوردن عدد 6 تاس مي زديم تو خاطرم هست؟
منچ بازي ساده اي است که توسط يکي از اهالي شهرمونيخ آلمان به نام يوزف فريدريش اشميت اختراع شد. نام اصلي آلماني آن اين بوده است: Mensch! ?rgere dich nicht به معني: « عصباني نشو مرد!» … علتش هم اين است که وقتي مهره‌ي بازيکني توسط مهره‌ي بازيکن ديگري جايگزين ميشود بازيکن اول مي‌بايست دوباره به خانه‌ي نخست برگردد و همين موجب عصباني شدن و يا جوش آوردن او ميشود. براي همين بر روي جعبه ي بازي کلمه
Mensch چاپ مي شود. بازي منچ به سال هاي دور باز مي گردد. محل پيدايش اين بازي در ايران، هند يا چين بوده است.
اگر شما هم پس از خواندن اين توضيحات هوس کرديد تا بار ديگر ، يک دست منچ بزنيد ، با ما همراه باشيد …

محمد بازدید : 178 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

بازي ايراني مهاجمين قورباغه اي Frog Invaders

بازي فوق با عنوان Frog Invadrs - مهاجمين قورباغه اي جديدترين بازي استديو بازي سازي Msh Games مي باشد که با همکاري Fanaei Game Studio ساخته شده است. سبک بازي Action و جديد مي باشد در اين بازي سبکي جديدي را تجربه مي کنيد، داستان بازي بدين شکل مي باشد که يک نوع ماده توسط يک دانشمند در شهر حيوانات اختراع مي شود و در اثر حادثه اي، اين ماده به جوي آب ريخته شده و قورباغه هايي که در کنار درياچه بودند از آب نوشيده و .... حال وظيفه شما به عنوان يک مامور پاک سازي و جلوگيري از شيوع اين اپيدمي مي باشد در هر مرحله ابزارهايي وجود دارد که موجب افزايش قدرت شما مي شود. همچنين در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده مي شود. شما بايد مراحل را يکي پس از ديگري سپري کرده و با غول بازي مبارزه کنيد و جنگل را از شر اين موجودات خلاص کنيد. بازي با نرم افزار Macromedia Flash 8.0 ساخته شده است.
قابليت هاي کليدي بازي Frog Invaders:
- قابليت سيو شدن در هر مرحله
- گرافيکي کارتوني و جالب
- محيطي کاربر پسند
- حجم مناسب و اجرا مستقيم بازي بدون نصب
- و ...

در شهر حيوانات ماده عجيبي در يکي از آزمايشگاهها اختراع مي شود و بر اثر اشتباه پروفسور آن ماده به کانال آبي که در نزديکي آزمايشگاه هست مي افتد ماده به همراه جريان آب به جنگل تاريک و مخوف رفته و قورباغه هايي که در آن جنگل زندگي مي کردند. طبق روال هميشگي از آب نوشيده اما اين بار بعد از خوردن آب بدنشان به طرز عجيبي پف کرده و چند برابر حد طبيعي خود مي شوند. کم کم اين مشکل گريبانگير قورباغه هاي ديگر در آن جنگل مي شود حال جمعيتي انبوه از اين قورباغه ها در جنگل قرار دارند. و قصد پيشروي به شهر پروفسور از روي تصادف متوجه اين موضوع مي شود و مي فهمد که چه فاجعه اي به بار آورده به ناچار فکري به ذهنش ميرسد بله بايد قورباغه ها رو نابود کرد اما چطور سپس به ياد يکي از دوستان خودش مي افتد که يک مامور مخفي و سري است با هر زحمتي شده او را پيدا کرده مسئله رو با او در ميان گذاشته و مامور ما که يک سوسمار است کار را براي تنها نجات اهالي شهر قبول کرده اما نميداند که چه کار سنگين و خطرناکي رو قبول کرده سلاح او تنها يک تيرکمان و مهارت هاي، خودش اکنون شما بايد با اين مامور شهر جنگل رو از شر اين موجودات ترسناک نجات دهيد.
سبک بازي Action / Shooter، شما در اين بازي سبکي جديد و متفاوتي رو تجربه مي کنيد همچنين براي پيشروي در اين بازي بايد سه چيز داشته باشيد
- دقت
- عکس العمل به موقع

محمد بازدید : 113 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است.

در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU
RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
HDD: 15 GB free disk space
Graphics: 256 MB graphics memory
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible
DirectX: Version 9.0c

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 3,414
  • بازدید کلی : 678,662