loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 100 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
Driver Genius Professional نام نرم افزاري است حرفه اي در زمينه مديريت بر درايورهاي سخت افزاري ، که به کمک آن مي توانيد از درايورهاي سيستم نسخه ي پشتيبان (BackUp) تهيه کرده و در زماني کمتر از يک دقيقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازيد . همچنين توسط اين برنامه مي توانيد به جستجوي سخت افزارها در سيستم بپردازيد ، يا اينکه درايور يک سخت افزار را به روز رساني (Update) يا حذف کنيد .اگر درايور يکي از سخت افزارهاي خود را گم کرده ايد ، اين برنامه مي تواند به راحتي مدل آن سخت افزار را تشخيص داده و در پيدا کردن درايور مورد نظر به شما کمک مي کند .اگر بعد از شناسايي مدل سخت افزار نتوانستيد درايور مناسبي براي آن پيدا کنيد ، نگران نباشيد چون اين برنامه يک ديتابيس آنلاين يا 30000 درايور مختلف درون اينترنت دارد که به شما اجازه ي دسترسي به آن را مي دهد. اين ديتا بيس شامل درايورهايي براي قطعات رايج کامپيوتر از قبيل motherboards, video cards, sound cards, network cards, modems, monitors, mice, keyboards, digital cameras, video capture cards مي باشد. شما مي توانيد فايل پشتيبان (BackUp) را در قالب يک فايل نصبي ذخيره کنيد ، و در دفعات بعد فقط با يک کليک به نصب درايورها بپردازيد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را بطور رایگان از سایت مغان دانلود دریافت نمایید

قابليت هاي کليدي نرم افزار Driver Genius Professional:
- نصب و بازگرداندن درايورها بدون نياز به برنامه
- تهيه ي فايل پشتيبان (BackUp) در کمترين زمان ممکن
- بازگرداندن فايل پشتيبان فقط با يک کليک (Restore)
- ذخيره فايل پشتيبان(BackUp) با قالبEXE و نصب آسان (EXE auto-installer)
- قابليت به روز رساني درايور يک سخت افزار از طريق اينترنت
- پاک کردن درايورهاي بي اعتبار و بدون استفاده براي بهبود بخشيدن به سرعت سيستم
- آپديت روزانه با قابليت همزمان سازي (synchronize) ديتابيس درايورها از طريق سايت سازنده
- عيب يابي قطعات درايورهاي سخت افزاري و کمک به شما براي رفع مشکل آن ها
- انتخاب درايورهاي مورد نظر براي گرفتن فايل پشتيبان (BackUp)
- نمايش گزينه هاي مخفي مربوط به کارت هاي گرافيک Nvidia در NVIDIA display driver control panel از قبيل : قابليت overclocking، کنترل خنک کننده گرافيک (Fancontrol)
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 127 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزار Driver Reviver یکی از بزرگترین بانک های اطلاعاتی درایور که با سرعت به تجزیه و تحلیل تمام دستگاه های سخت افزار پرداخته و آنها را شناسایی کرده و بعد از آن شما به سرعت و به راحتی می توانید به دانلود و نصب آخرین درایور برای بهبود عملکرد کامپیوتر و سخت افزار سیستم خود بپردازید. با نصب Driver Reviver می توانید با یک کلیک، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند، به روز کنید. برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Reviver 3.1.648.8165:
- قابلیت آپدیت و به روز رسانی درایور
- دریافت آخرین درایور و به روز رسانی نرم افزار مستقیماً از وب سایت تولید کنندگان
- پشتیبانی از ویندوز 7
- و ...

محمد بازدید : 137 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

شرکت WinMend قرار گرفت در اين مطلب هم قصد داريم سومين نرم افزار که در سري نرم افزارهاي پاکسازي سيستم قرار دارد را به شما معرفي کنيم. ابزاري که مانند دو مدل قبلي بسيار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتي بسيار مناسب هاردديسک سيستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازي قرار دهد. اين نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنيتي مناسب در پاکسازي ها دارد به طوري که خود نرم افزار طوري عمل خواهد کرد که اشتباها فايل هاي سيستمي به جاي فايل هاي اضافي از هاردديسک حذف نگردند.
آناليزور نرم افزار بسيار دقيق عمل مي کند تا کاربران با خيالي آسوده پس از يک پاکسازي و با سرعتي بيشتر از قبل اطلاعات را در هاردديسک سيستم خود رد و بدل کنند و با سرعت به مراتب بيشتري به مرور اطلاعات بپردازند. پيشنهاد ما اين است که اين نرم افزار کمتر از 2.5 مگابايتي را دانلود کنيد تا نهايت سرعت هاردديسک خود را تجربه کنيد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار WinMend Disk Cleaner :
- آناليزور دقيق نرم افزار
- افزايش کارآيي هاردديسک پس از پاکسازي
- نمايش اطلاعاتي دقيق پس از پاکسازي
- سرعت بالاي نرم افزار در عملکردها
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 3,472
  • بازدید کلی : 678,720