loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 159 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

هم اکنون میتوانید این نرم افزارمفید را از وبسایت سی دانلود دریافت نمایید

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008

برای دانلود به ادامه مطلب در زیر بروید 

محمد بازدید : 118 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

پس از نسخه موفق فارسي ساز ويندوز ايكس پي و ويندوز ويستا كه با استقبال بسيار زياد توسط كاربران فارسي زبان از اين فارسي ساز واقع شد. شما پس از نصب اين فارسي ساز بر روي ويندوز 7 خود علاوه بر فارسي شدن تمامي بخشها و منوهاي ويندوز 7 ميتوانيد تمامي پيغامها و حتي Help ويندوز را با زبان شيرين فارسي مشاهده كنيد. شما ميتوانيد با دريافت بسته LIP ويندوز هفت و نصب آن بر روي ويندوز خود تمامي بخشهاي مورد استفاده خود را به زبان شيرين فارسي مشاهده كنيد اين نرم افزار قادر به فارسي سازي منوها،‌عناوين برنامه ها، برنامه هاي جادويي نصب، كادرهاي گفتگو، و فارسي سازي تمام اخطارها و راهنماهاي ويندوز 7 مي باشد. يكي از بهترين گزينه هايي كه ما كاربران فارسي زبان ميتوانيم از آن استفاده بهينه نماييم و ميتوان به بهترين مزيت اين فارسي ساز اشاره كرد. استفاده از راهنما يا همان Help ويندوز به زبان فارسي است كه از اين طريق شما دوستان ميتوانيد به نكات بسيار جالب در مورد اين ويندوز پي ببريد و ترفندهاي استفاده از ويندوز محبوب 7 و همچنين روش پيكر بندي سيستم خود و صدها موارد استفاده از اين ويندوز و نكاتي كه تا به حال در هيچ وب سايتي منتشر نشده است را بياموزيد.

قابليتهاي كليدي فارسي ساز ويندوز محبوب 7:
- فارسي سازي متن در برنامه هاي جادويي، کادرهاي گفتگو، منوها و عناوين راهنمايي و ...
- قابليت نصب و فارسي سازي ويندوز هاي 64 بيتي و 32 بيتي
- قابليت فارسي سازي تمامي Help ويندوز
- تبديل كل محيط ويندوز از راست به چپ
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- عدم نياز به پاک کردن و نصب مجدد ويندوز براي فارسي سازي
- رايگان بودن نرم افزار و داراي حجم بسيار كم
- سازگار با تمامي نسخه هاي مختلف ويندوز 7 و فارسي سازي آنها
- و ...

محمد بازدید : 146 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

بدون شک امروزه افراد بسياري ويندوز 7 (سون) را يکي از بهترين سيستم عامل هاي حال حاضر دانسته و از آن استفاده مي نمايد. اين ويندوز که آخرين محصول شرکت مايکروسافت مي باشد نسبت به ويندوز XP و Vista از امکانات و ويژگي هاي بسيار جذاب و مفيدي برخوردار بوده که سبب شده افراد بسياري از اين ويندوز استفاده نماييد که يکي از همين ويژگي هاي مهم و فوق العاده، سرعت بالا و عملکرد آن نسبت به ديگر سيستم عامل هاي موجود مي باشد. حال شايد بارها براي شما هم پيش آمده که خواسته ايد سرعت اين ويندوز را باز هم بالاتر برده و يا نرم افزارها و بازي هاي را بر روي اين ويندوز نصب نماييد که با اين ويندوز سازگار نبوده و شما را مجبور به استفاده از نرم افزارهاي ديگر يا سيستم عامل هاي ديگر ساخته که براي حل اين مشکلات نيز روش هاي بسياري را امتحان کرده ولي باز هم به نتيجه نرسيده ايد. اما اکنون باز هم گروه پر توان سی دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد کارايي و عملکرد اين ويندوز را بهبود بخشيده و از آن لذت ببريد. EnhanceMySe7en که توسط شرکت Seriousbit براي ويندوز سون ارائه شده است نرم افزاري است که به شما کمک مي کند تا ويندوز و سيستم خود را در کنترل بسياري از جنبه هاي سيستمي در شرايط عالي قرار داده و با استفاده از آن، تمامي آنچه را که براي داشتن يک سيستم عالي نياز داريد در اختيار گيريد. علاوه بر اين EnhanceMySe7en با داشتن ابزار بسيار مفيد و کاربردي شما را قادر مي سازد تا از رجيستري سيستم مراقبت نموده، به انجام امور بهينه سازي فضاي ديسک و يکپارچه سازي آن پرداخته، نرم افزارهاي نصب شده را کنترل کرده، دماي هارد ديسک را چک کرده و با استفاده از تمامي چيزهايي که به سلامت سيستم شما وابسته اند عملکرد سيستم خود را بهبود بخشيد. اين نرم افزار که در دو نسخه ي رايگان و حرفه اي ارائه شده است اکنون در اختيار شما دوستان عزيز قرار گرفته که پيشنهاد مي کنيم اگر از کاربران اين سيستم عامل جذاب مي باشيد اين نرم افزار را حتما دانلود نماييد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار EnhanceMySe7en v2.16.1 Pro:
- امکان سفارشي کردن دسکتاپ، منو ها، نوار ابزار و تنظيمات هشدار دهنده
- امکان بهينه سازي اتصالات، سرعت اينترنت و سرعت دانلود
- پيکربندي تنظيمات امنيتي براي مديريت ويژگي هاي امنيتي جديد در ويندوز ويستا
- داراي ابزار شناسايي براي شناسايي نرم افزار هاي ناشناخته
- داراي قابليت Start-Up Management براي غير فعال کردن نرم افزار هاي غير ضروري براي افزايش کارايي
- داراي قابليت Registry Cleaner براي تميز کردن رجيستري، تعمير داده هاي نادرست و حذف داده هاي نامعتبر به صورت خودکار
- داراي قابليت Disk Cleaner براي پيدا کردن فايل ها يا پوشه هايي که فضاي ديسک را اشغال کرده اند و نمايش آن ها به صورت نمودار
- داراي قابليت Registry Defragmenter براي بازسازي و يکپارچه سازي رجيستري، کاهش تقاضاي زمان پاسخ و زمان دسترسي به رجيستري
- داراي قابليت Disk Defragmenter براي يکپارچه سازي هارد ديسک و کاهش ميزان پراکندگي فايل هاي سيستم
- داراي قابليت Hard Drive Monitor براي نمايش اطلاعات دقيقي از دماي ديسک، هد شناور و زمان سرعت چرخش و ...
- داراي قابليت Optimization براي بهينه سازي تنظيمات و داشتن حداکثر سرعت و ثبات
- داراي ابزار سيستمي، فايل، شبکه و ابزار امنيتي
- داراي محيطي بسيار جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 126 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

مطمئنا ويندوز 7 با ارائه رسمي خود توانست نام خود را به عنوان يکي از موفق ترين ها از نسل هاي مختلف سيستم عامل ويندوز تبديل شود. اين سيستم عامل نسل جديد توانست تا شکست هاي ويندوز ويستا را به دست فراموشي بسپارد و امروز اکثر کاربران از اين سيستم عامل استفاده مي کنند چون سرعت بسيار مناسبي دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتي هماهنگ مي شود ؛ اين در حالي است که به مراتب بسيار پايدار هم عمل مي کند اما بازهم ايراداتي به آن وارد است که مي توان اين ايرادات کوچک را هم با نرم افزارهاي مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاري قدرتمند که براي سيستم عامل ويندوز 7 طراحي شده تا بتواند کم و کسري هاي اين ويندوز را تا حدود زيادي جبران کند. بهينه سازي و حذف فايل هاي اضافي مي تواند نقش مهمي را در افزايش کارآيي اين ويندوز ايفا کند. اين system utility قدرتمند با ترفند هاي مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع مي رسد نهايت کارآيي را به کاربران هديه دهد. بخش هاي مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلي تقسيم بندي مي شوند که به شرح ذيل هستند.

Information : در اين بخش کاربر مي تواند اطلاعات دقيق و صحيح سيستم خود را اعم از سيستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنين انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمايش درآورد. نمايش اطلاعاتي از کارآيي سيستم و فعاليت هايي که پردازنده و حافظه رم از خود نشان مي دهند از خصوصيات اين مرحله از نرم افزار است.
Optimizer : اين بخش از نرم افزار يکي از قابليت هاي مهم و کليدي است که با استفاده از آن کاربر مي تواند با يک بهينه سازي کلي سيستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلي سيستم و همچنين موتور گرافيکي نهايت کارآيي را به دست بياورد.
Cleaner : اين امکان هم تا حدود زيادي به همان افزايش کارآيي شبيه است اما عملکرد آن اندکي متفاوت خواهد بود و به جاي اين که به صورت مستقيم عمل کند با پاکسازي سيستم و فايل هاي اضافي در بخش هاي مختلف به کارآيي بهتر سيستم و دسترسي سريعتر به فايل ها کمک زيادي مي کند. حذف فايل هاي اضافي در رجيستري يا فايل هايي که از وبگردي ايجاد مي شوند نقش مهم را در افزايش کارآيي ويندوز 7 ايفا خواهند کرد.
Customization : قابليتي که بيشتر سليقه اي بوده و کاربر براي مثال مي تواند فايل هايي که در هنگام اجراي ويندوز بارگزاري مي شوند را از حالت اتوماتيک اجرا خارج کند يا ويرايش گزينه هاي راست کليک در ويندوز و بسياري گزينه هاي ديگر که کاملا سليقه اي هستند.
Security : مرحله امنيت هم هرچند زياد به کارآيي و افزايش آن ربطي ندارد اما در تکميل قابليت هاي ويندوز 7 و مديريت هرچه بهتر آن مي تواند بسيار مفيد واقع شود. امنيت در بخش هاي مختلف ويندوز و خصوصي سازي بسياري از فايل ها از مهم ترين نکته هائيست است که اکثر کاربران بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند.
Network : بهينه سازي کانکشن ها هم با قابليت پشتيباني از انواع آن ها يکي ديگر از بخش هاي اصلي Yamicsoft
Windows 7 Manager را تشکيل مي دهد.
Misc. Utilities : اين مورد هم آخرين گزينه است که کلکسيوني از امکانات مختلف را در خود جاي داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بيشترين کارآيي را از ويندوز 7 به دست آورد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager v1.2.5 :
- نمايش اطلاعات کامل سيستم اعم از سخت افزاري و نرم افزاري
- بهينه سازي بخش هاي مختلف سيستم عامل
- پاکسازي هارد ديسک ، رجيستري و بخش هاي مختلف سيستم عامل
- امکان مديريت تنظيمات در ويندوز به صورت کاملا حرفه اي
- ايمن کردن بخش هاي مختلف در سيستم عامل
- انجام تنظيمات و بهينه سازي کامل شبکه ها در ويندوز 7
- حجم پائين و نصب سريع و آسان
- واسط کاربري جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 147 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (1)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت برگ نت این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۲٫۰۱٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

محمد بازدید : 158 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (2)

ویندوز 7 آخرین نسخه کامل ارائه شده از سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که برای استفاده خانگی ، تجاری و نوت بوک ها ارائه شده است. این سیستم عامل در مقایسه با نسخه های پیشین خود پیشرفت ها و بهبود های چشم گیری نیز در بخش های مختلف از جمله : به اشتراک گذاری ، امنیت ، شبکه و امکانات توسعه یافته دیگر داشته است. نرم افزارهای بسیاری در زمینه بهبود کارایی سیستم عامل و بهینه سازی آن ارائه شده اند و قابلیت های هرکدام می تواند به افزایش سطح کیفی سیستم عامل کمک شایانی نماید. شرکت Systweak یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزار در جهت بهینه سازی و کارکرد بهتر ویندوز 7 اقدام به ارائه نرم افزاری به نام Systweak Advanced Win7 Optimizer کرده است.
این نرم افزار با دارا بودن محیطی گرافیکی و ساده به کاربر امکان اجرای اعمال دلخواه را می دهد و به شما اجازه خواهد داد تا سیستم خود را به شرایط ایده آل بازگردانید. همچنین قابلیت های فراوان و کلیدی در زمینه بهبود و بهینه سازی ویندوز 7 آن را از دیگر نرم افزار های مشابه متمایز کرده که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت سوران دریافت نمایید.

برخی از قابلیت های نرم افزار :
- بهینه سازی سرعت انتقال فایل ها
- بهبود عملکرد سیستم و افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز
- بهینه سازی حافظه
- استفاده بهینه از پردازنده
- بهینه سازی درگاه های Usb
- ترمیم وبهینه سازی رجیستری
- سازگاری با سیستم عامل های : Xp و Vista و ویندوز محبوب 7
- و...

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 450
  • بازدید سال : 3,427
  • بازدید کلی : 678,675