loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 132 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

 

کاربراني که به صورت معمول هم با اينترنت سروکار دارند معمولا حداقل يک پست الکترونيکي شخصي براي خود ساخته اند تا براي ارتباطات راحت تر از آن بهره بگيرند. سرويس جيميل که چند سالي است ارائه شده توانسته در همين مدت هم جز محبوب ترين سرويس هاي پست الکترونيکي باشد ؛ چک کردن پست الکترونيکي کار فوق العاده ساده اي اما زماني که پست الکترونيکي زياد درگير مي شود و دائما ايميل هاي جديد ارسال و دريافت مي گردد کار کمي دشوار مي شود و نمي توان در لحظه دريافت ايميل را چک کرد. Gmail Notifier Pro يک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عين حال بسيار کارآمد است که به واسطه آن کار مي تواند با تعريف اکانت خود که در سرويس جيميل ساخته است با فاصله هاي 1 دقيقه اي ايميل خود را چک کند. به اين ترتيب کمترين زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ايميل جديدي دريافت کرده است.
نکته بسيار حياتي در مورد اين ابزار سازگاري با ديگر امکاناتي است که گوگل ارائه مي دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از ديگر اکانت هايي هستند که مي توان با تعريف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پيام هاي جديد را دريافت کرد. نکته مهم ديگر هم امکان تعريف چند اکانت همزمان است ؛ يعني مي توان براي مثال دو ايميل متفاوت تعريف کرد که در صورت دريافت خبر جديد به صورت جداگانه نمايش داده خواهند شد. کار کردن با اين ابزار بسيار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زماني که ايميلي دريافت مي شود در Taskbar منويي ظاهر مي شود که بخشي از ايميل و سرتيتر آن را نشان خواهد داد. تمامي تنظيمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن براي ايميل هاي جديد ، کانکشن ، زمان بندي عملکردها ، هماهنگي با مرورگرها و گزينه هاي ديگر با اختيار کاربر ويرايش و ذخيره مي شوند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Gmail Notifier Pro :
- چک کردن لحظه به لحظه ايميل
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- نمايش ايميل ها در پنجره اي کوچک کنار ساعت ويندوز
- هشدار دريافت ايميل به همراه يک زنگ قابل تنظيم
- هماهنگي با ديگر سرويس هاي گوگل
- امکان تعريف چند اکانت به صورت مجزا از سرويس هاي مختلف
- امکان تنظيم پوسته نرم افزار
- قابليت هماهنگي با مرورگر دلخواه
- تنظيم کانکشن نرم افزار
- حجم بسيار مناسب
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 131 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

اين برنامه يکي از بهترين برنامه ها در زمينه ارسال Email هاي زيبا مي باشد. با کمک اين نرم افزار مي توانيد به Email خود هزاران Smiley زيبا اضافه کنيد.پس زمينه ايميل خود را تغيير دهيد.ايميل خود را به صورت متحرک بفرستيد! و صداهاي بسيار جالب اضافه کنيد. به كمك اين نرم افزار شما ميتوانيد براي دوستان خود ايميل هاي جذاب با كاركترهاي خاص و شكلكهاي گرافيكي متنوع بفرستيد .شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار عكسهاي شخصي خود را در پس زمينه ايميل خود با چند كليك ساده اضافه كنيد.
اين نرم افزار داري انميشن و كاركتر هاي بسيار جذاب براي نمايش Notifiers بر روي صفحه نمايش مي باشد و همچنين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از هزاران شكلك و همچنين داراي هزاران قالب آماده و پس زمينه هاي بسيار شاد و جذاب موجود در اين نرم فزار براي ارسال ايميل استفاده نماييد. اين نرم افزار داري مجموعه عظيمي از كارتهاي تبريك الكترونيك زيبا و سرگرم كننده كه مورد استفاده در مناسبتهاي ويژه و پيامهاي تبريك به كار برده مي شود. در هنگام ارسال و دريافت ايميل و حتي حذف ايميل شاهد افكتهاي هيجان انگيز و سه بعدي مي باشيد.منبع:آسان دانلود

قابليت هاي کليدي نرم افزار IncrediMail 2 Premium v6.14.4697:
- قابليت اضافه كردن عكسهاي شخصي خود در پس زمينه ايميل
- تنوع انتخاب پس زمينه، انيميشن ها و صداها براي ارسال ايميل
- داراي كاركترهاي جذاب براي اعلام خبرها بر روي صفحه نمايش
- داراي شکلک هاي متحرک و انيميشن هاي بسيار جذاب
- اضافه كردن 1000 شكلك بسيار جذاب به ايميل شما
- مشاهده ايميل ها به صورت جذاب و سه بعدي
- اضافه كردن انميشنهاي جالب و خنده دار به ايميل شما
- انيميشن شگفت انگيز و انتخاب موزيكهاي دلخواه براي فرستادن ايميل
- امكان ايجاد امضاء شخصي با فونتهاي منحصر به فرد
- نمايش جلوهاي ويژه به هنگام ارسال و دريافت ايميل
- پخش صداي ماشين تحرير قديمي به هنگام تايپ نوشته ها
- داراي هزاران تمپلت آماده، انيميشن و شكلكهاي جذاب و بامزه
- داري غلط گير بسيار هوشمند نوشتاري
- داري انواع ايميلهاي رسمي، دوستانه، عاشقانه و ...
- داراي رابطه كابر پسند و جذاب
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 133 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه داشتن يک پست الکترونيکي يا همان Email يکي از مهم ترين مواردي است که در استفاده از اينترنت و سايت ها مطمئنا زماني نياز مي شود. براي ثبت نام در هر جايي حتي کارهاي روزمره که با آن ها سر و کار داريم پست الکترونيکي به يکي از متداول ترين پل هاي ارتباطي تبديل شده است. دسترسي آسان و امنيت به دليل خصوصي بودن باعث شده تا اقشار مختلف يک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از اين پل ارتباطي استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسياري از سرويس هاي ديگر در سراسر دنيا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراري ارتباط و ارسال و دريافت پيام هاي خود مي نمايند. اما در دنيا اين سه امروزه بيشترين کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. اين که از چه ابزارهايي براي مديريت هرچه بهتر و البته سريعتر ايميل هاي خود استفاده کنيم نکته بسيار مهمي است. مي توان از هرنوع مرورگري براي اين کار استفاده کرد اما ابزارهايي هم هستند که فقط براي مديريت ايميل ها طراحي شده اند. بنياد موزيلا علاوه بر اين که امروزه قدرتمندترين مرورگر دنيا را در اختيار دارد نرم افزاري به نام Mozilla Thunderbird را طراحي کرده که مي توان با استفاده از آن مديريتي کامل را برروي پست هاي الکترونيکي داشت. اين نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل هاي مختلف و رايج استفاده مي کند قادر به سادگي خود را با Gmail که سرويس پيام رسان شرکت گوگل مي باشد هماهنگ سازد اما براي هماهنگ سازي با سرويس ياهو ميل احتياج به نرم افزارهاي جانبي هم مي باشد. البته اين بخش کوچکي از قابليت هاي اين ابزار به شمار مي رود چراکه بسياري از مديران سايت ها به دليل داشتن ايميل هاي اختصاصي که معمولا به دامين ها متصل است بهترين راهکار را استفاده از نرم افزارهايي اين چنيني مي بينند تا بتوانند هرچه بهتر مديريت پست هاي الکترونيکي خود را امکان پذير سازند. امنيت بالا، سرعت فوق العاده در برقراري ارتباط، استفاده از قابليت Tab Browsing، امکان مديريت چندين ايميل به صورت همزمان و واسط کاربري جذاب مهم ترين نکاتي هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم مي خورند. اين ابزار کاملا رايگان که به تازگي نسخه جديد آن عرضه شده است حجم مناسبي هم در مقابل رقيب اصلي خود يعني Microsoft Outlook نيز دارد و البته امکانات بيشتري هم ارائه مي دهد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Mozilla Thunderbird v6.0 :
- پشتيباني از‌RSS و گروه‌هاي خبري و امکان ايجاد حساب براي اين گروه‌ها
- سازگاري با بسته هاي امنيتي رايج موجود براي چک کردن فايل هاي مخرب
- وجود قابليت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندين ايميل
- قابليت شناسايي و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگيري از ورود هرزنامه‌ها و ايميل‌هاي تبليفاتي
- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربري و کلمه‌ي عبور
- پشتيباني از امکاناتي همچون امضاي ديجيتال و رمزنگاري داده‌ها در ارسال و دريافت نامه‌ها
- حجم مناسب نسبت به قابليت ها و نرم افزارهاي مشابه
- آرشيو کامل از پيام ها و قابليت دسته بندي ايميلها
- امنيت بالا در پست هاي الکترونيکي
- سازگاري با اکثر پروتوکل هاي رايج
- امکان ارسال فايل به آساني
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- داراي افزونه‌هاي بسيار مفيد و کاربردي
- پشتيباني از ايميل‌هاي با فرمت HTML
- پشتيباني کامل از زبان شيرين فارسي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 3,431
  • بازدید کلی : 678,679