loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 116 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه يکي از پرکاربردترين و محبوب ترين مباحث آموزشي، آموزش هاي تصويريي مي باشند که از نرم افزارها و ديگر ابزارهاي کامپيوتري تهيه شده و در اختيار کاربران قرار مي گيرند و مطمئنا اين آموزش ها به اين دليل به محبوبيت دست يافته اند که مي توانند کاربران را به هر دو صورت تئوري و عملي آموزش داده و مشکلات آن ها را برطرف نمايند اما لازم است بدانيد که ايجاد اين گونه آموزش ها نيز خود مشکلاتي را به همراه خواهند داشت که شايد رايج ترين آن ها ايجاد تصاوير با کيفيت از صفحه نمايش ويندوز و مانيتور کامپيوتر بوده که يکي از نيازهاي اساسي و اصلي ايجاد اين گونه آموزش ها مي باشند. اما اکنون باز هم سی دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي از صفحه نمايش ويندوز و مانيتور خود تصاوير باکيفيتي را ايجاد کرده و آن ها را در ساخت آموزش هاي تصويري خود به کار گيريد. نرم افزار Hyperionics HyperSnap که توسط شرکت Hyperionics ارائه شده است يکي از سريع ترين و آسان ترين راه هاي ممکن براي عکس برداري از صفحه نمايش ويندوز بوده که حتي قادر است تا از متن هاي که کپي برداري از آن ها به طور معمول امکان پذير نبوده عکس برداري کرده و آن ها را در اختيار شما قرار دهد.
علاوه بر اين Hyperionics HyperSnap که ترکيبي از دو ويژگي عکس برداري و ويرايش گري بوده، داراي منو ها و تولبارهاي بسياري است که سبب مي شود تا بتوان از اين نرم افزار در ساخت Help نرم افزارها، آموزش هاي آنلاين، نمايش موضوعات مربوط به بازاريابي و همچنين در مسائل مربوط به صفحات وب و ايميل ها از آن استفاده نمود.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Hyperionics Hypersnap v6.83.02:
- امکان ذخيره ي خودکار تصاوير گرفته شده در فرمت هاي مختلف گرافيکي
- امکان استفاده از فرمان ها و دستورات صوتي براي کنترل نرم افزار
- بهبود يافتن نمايش تصاوير و تبديل فرمت عکس ها با پشتيباني از 20 نوع فرمت تصويري
- توانايي جايگزيني خودکار رنگ ها
- توانايي عکس برداري از قسمت هايي از ويندوز که به صورت مستطيلي شکل نيستند
- توانايي ساخت مهر و فريم در تصاوير، سايه گذاري و عکس برداري به صورت خودکار و آپلود آن ها بر روي FTP سرور و ...
- توانايي عکس برداري از محيط بازي هاي بر پايه DirectX و Glide
- توانايي عکس برداري از صفحات بزرگ و طولاني وب سايت ها به صورت کامل
- داراي رابط کاربري قابل تنظيم براي چيدمان مجدد منو ها و تولبار ها به صورت دلخواه و همچنين اختصاص دادن کليد هاي دلخواه به عنوان کليد ميانبر براي عملکرد سريع تر
- داراي ابزارهاي جديد و قدرتمند براي عکس برداري، ويرايش، حاشيه نويسي و دستکاري تصاوير
- سازگاري و هماهنگي کامل با Clipboard ويندوز براي انجام کار هاي گرافيکي تکراري و الصاق خودکار تصاوير گرفته شده در مکان هاي مورد نياز
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 111 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

شايد شما هم بخواهيد از تصاويرتان يک گالري عکس درست کنيد و آن را با فورمت swf يعني يک فايل فلش در وب به اشتراک بگذاريد و يا از آن در پروژه هايتان استفاده کنيد و يا بخشي از نرم افزار خود را به اين امکان مجهز نماييد نرم افزار Flash Gallery Factory برنامه اي قدرتمند جهت ساخت گالري عکس فلش و اسلايدشو با مجموعه اي از عکس ها و موزيک هاي زيبا محصول شرکت Wondershare مي باشد. اين برنامه به عنوان يک نرم افزار فلش امکانات زيادي را براي ساخت يک گالري عکس فلش فراهم مي نماييد.
اين نرم افزار داراي بيش از 55 قالب نمونه گالري عکس فلش دو بعدي و سه بعدي و بيش از 50 نمونه اسلايدشو براي ازدواج، جشنواره، کار و ... مي باشد. در نهايت مي توان از عکس ها با فورمت هاي swf scr ،exe ،html خروجي گرفت.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Wondershare Flash Gallery Factory 4.8.2.18:
- قابليت ساخت گالري فلش تصاوير
- قابليت تشکيل 2 حالت SlideShow (اسلايد) و Gallery (گالري تصاوير)
- ويرايش تصاوير با ابزارهاي ويرايشي
- داراي چندين مدل بسيار زيبا و متنوع از پيش آماده شده به صورت قالب پيش فرض
- قابليت اضافه کردن موسيقي و هماهنگي موسيقي و تصوير
- بيش از 70 جلوه ويژه شنيداري و ديداري و جلوه هاي حرکتي در مد اسلايد
- قابليت اضافه شدن مدل دلخواه شما به عنوان قالب نمايشي نرم افزار
- قابليت خروجي گرفتن با فورمت هاي گوناگون نظير : swf (فايل فلش)، scr (اسکرين سيور)، exe ( فايل اجرايي)، html ( خروجي صفحه وب)
- قابليت ارسال و قرار دادن فلش طراحي شده روي سرويس هاي عمومي وب و صفحه وب شما
- قابليت اضافه کردن عنوان و توضيح براي هر تصوير و لينک کردن به يک آدرس اينترنتي جداگانه براي هر تصوير
- قابليت ويرايش رنگ، اندازه و طرح متن مورد نظر براي هر تصوير به صورت جداگانه
- و ...

محمد بازدید : 113 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)
Flame Painter یک برنامه نقاشی منحصر به فرد ایجاد شده در پروژه آزمایشی 'I am an Artist' است. ورژن ابتدایی آن برای نقاشان و هنرمندان حرفه ای و همچنین افرادی که مهارتی در نقاشی ندارند و می خواهند چیز زیبایی خلق کنند، به یک اندازه خوب بود. در اغلب موارد فقدان منبعی که افراد از آن الهام بگیرند، یکی از دلایل خلاق نبودن آن ها می باشد! به هرحال این نرم افزار ابزارهایی را در بردارد که می توانند برای خلاقیت شما الهام بخش باشند. امروزه Flame Painter توسط هزاران هنرمند حرفه ای، طراح، نقاش، افراد مشتاق و یا بچه های مدرسه ای برای ایجاد طراحی و پس زمینه های زیبا، مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- خروجی با کیفیت بالا
- Load و ذخیره سازی در فرمت PNG، TGA, TIF, BMP و JPG
- امکان استفاده از پس زمینه های شفاف (alpha channel)
- خروجی قابل استفاده در برانامه های دیگر مانند فتوشاپ
- بوم نقاشی با رزولوشن بالا، مانند 4000x4000 pixels (بستگی به کارت گرافیک دارد)
- قفل کردن تصاویر به عنوان پس زمینه و نقاشی کردن روی آن
- امکان تعیین درجه کم رنگی تصویر
- امکان ایجاد شعله های آتش زیبا
- Gradient Tool برای انتخاب رنگ دلخواه
- ابزار انتخاب Color Palette
- پاکن با size و opacity متغیر
- امکان Undo / Redo تا 100 گام (به حافظه کامپیوتر شما بستگی دارد)
- امکان Zoom In / Zoom Out
- دکمه پاک کردن کل صفحه
- نقاشی آزاد روی یک بوم بزرگ
- و ...

محمد بازدید : 133 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

آيا هارد ديسک شما پر از عکس هاي گوناگون ميباشد؟ عکس هايي که از روي سي ديها کپي کرده ايد، از اينترنت دانلود کرده ايد و يا با دروبين ديجيتال خود آن ها را تهيه کرده ايد. جستجو در بين اين همه عکس براي رسيدن به عکس مورد نظر همواره يکي از دغدغه هاي شما بوده است،Google Picasa اين امکان را براي شما فراهم ميکند تا تمام عکس هاي ريز و درشت روي هارد ديسک خود را پيدا کنيد، ويرايش نموده و با ديگران به اشتراک بگذاريد، هر بار که پيکاسا را اجرا ميکنيد اين برنامه با جستجو در ميان تمامي فايل ها، تمام عکس هاي روي هارد را مي يابد و آنها را در دسته هاي قرار داده و برحسب تاريخ مرتب ميکند، پيکاسا با نمايش تصاوير بند انگشتي از تمام عکس ها به شما براي پيدا کردن عکس مورد نظر کمک فراواني ميکند. شما از طريق پيکاسا ميتوانيد عکس هاي خود را ويرايش کنيد و آنها را از طريق سي دي، ايميل و يا برنامه اشتراک عکس Hello براي دوستان خود ارسال کنيد. Web Albums قابليت جديدي است که به اين نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما ميتوانيد با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس هاي خود را از درون پيکاسا به راحتي و تنها با يک کليک در فضاي شخصي خود آپلود کنيد و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذاريد همچنين آلبوم هاي شخصي دوستان خود ببينيد و عکسهاي آن ها را نيز ذخيره کنيد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Google Picasa v3.9.135.78:
- ارسال تصاوير به وسيلهء ايميل
- نمايش تصاوير به صورت اسلايد و نگارش مستقيم بر روي CD
- سادگي ويرايش تصاوير
- جستجوي ساده و كارآمد ميان تصاوير
- انتقال تصاوير از دوربين ديجيتال، اسكنر و ... به برنامه
- دسته بندي عكس هاي منتخب در پوشهء دلخواه
- پشتيباني از بلاگر
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز ويستا و ويندوز محبوب 7
- و...
پيکاسا در ابتدا يک نرم افزار تجاري بود ولي بعد ها توسط گوگل خريداري شد و در حال حاضر به صورت رايگان قابل استفاده است. اين نرم افزار نيز مانند ساير محصولات گوگل به دليل تحريم، در ايران قابل دريافت نيست! و شما دوستان ميتوانيد به آساني از سرورهاي نورپرتال دريافت نماييد..

محمد بازدید : 166 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

www.cdownload.rzb.ir Nastaligh Font

بير خانه شوراي عالي اطلاع رساني کشور با هدف تقويت حضور خط فارسي در عرصه هاي بين المللي و نگارش رايانه اي و به پاس داشت فرهنگ غني ايران اسلامي در خط تحريري و نوشتار نستعليق، طرح توليد قلم نستعليق رايانه اي را در قالب طرح تسما (توليد و ساماندهي محتواي الکترونيکي ايران) به شرکت هاي رايانه اي پيشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجري پياده سازي و توليد فونت نستعليق در محيط هاي عمومي توليد متن شد.
خط نستعليق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگيري حروف از خط مبنا يا خط کرسي نوشتاري، براي پياده سازي در محيط هاي توليد متن مشکلات بسياري در بر دارد و ترکيب هاي ممکن، تنوع را بي شمار مي کند.
دکتر بهروز مينايي - معاون فني شوراي عالي اطلاع رساني، با اشاره به بکارگيري ابزار مناسب براي ساخت فونت و بهره گيري از مشاوره اساتيد مجرب و تکنيک هاي ابداعي در اين پروژه گفت: کارهاي زيادي براي افزايش زيبايي نمايش خط نستعليق روي صفحه نمايش انجام شده است. در اين راه رايانه به عنوان يک ابزار، بخشي از بار توليد را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکيبات هنري خط نستعليق را کارشناسان خط نستعليق به عهده داشته اند.
وي همچنين تاکيد کرد: دبيرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعليق يونيکد بر داشته است، اميد است ارائه نظرها و جمع آوري انتقاد و پيشنهادها و اعمال ديدگاه ها مراتب ارتقاء و پيشرفت و فراگير شدن عرضه خط فارسي به زبان نستعليق ميان دوست داران ترويج خط و زبان فارسي در محيط رايانه فراهم شود.
فونت فوق با نام Iran Nastaliq عرضه گرديده و به صورت استاندارد يونيکد طراحي شده است و مي توان از آن در تمامي نرم افزارهايي که يونيکد را پشتيباني ميکنند مانند (اينترنت اکسپلورر، مايکروسافت آفيس، اتوکد، فتوشاپ خاور ميانه و ...) همانند ديگر فونت هاي فارسي به راحتي استفاده نمود.
کافي است اين فونت را همانند ديگر فوت ها در شاخه C:WINDOWSFonts نصب نماييد.

محمد بازدید : 165 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

www.cdownload.rzb.ir Photoshop CS5 Me

این نسخه Middle Eastern و ویرایش خاورمیانه و همچنین Extended‌ است. در تصویر x32 است چون بر روی ویندوز ۳۲ بیتی نصب شده است ولی در صورت نصب بر روی ویندوز ۶۴ بیتی نسخه ۶۴ بینی آن نصب می شود و کرک جداگانه نیز برای آن اعمال می شود.

ویژگیهای نسخه Me:

- امکان تایپ مستقیم فارسی در محیط برنامه

- امکان ویرایش مستقیم متون نوشته شده به زبان فارسی در پروژه های ساخته شده با نسخه های قبلی

- سازگاری با فونت های فارسی و عدم به هم ریختگی فونت

- رعایت راست به چپ نوشتن و نداشتن مشکل برای نوشتن به این صورت

- امکان استفاده از فونت های نستعلیق و یونیکد و فارسی و عربی و انگلیسی برای فارسی نوشتن

- هماهنگی کامل با چینش کیبورد ویندوز

- سازگاری کامل با آخرین آپدیت های ویندوز ۷

و …

ویژگیهای نسخه CS5:

- ساده سازی محیط کاربری

- بهینه سازی برای نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز و در عین حال عملکرد خوب در نسخه های ۳۲ بیتی

- نصب بسیار سریعتر از نسخه های قبلی به خصوص CS4

- تحول اساسی ابزار تصحیح رنگ

- افزایش بهره وری در استفاده از محیط کار و ابزارها

- امکانات بیشتر در جهت کار با اشکال سه بعدی و فیلم

- بهبود ابزارهای اندازی گیری و آنالیز تصاویر

- پنل Mask جدید برای کار بهتر با ماسک ها

- مقیاس سنجی هوشمند با توجه به محتوای عکس

- بهبود چینش بهتر لایه ها در محیط کار

- امکان ساخت بهتر تصاویر پانوراما

- مدیریت بهتر فایلها با استفاده از Adobe Bridge CS5

- یکپارچگی بهتر با Adobe Photoshop Lightroom

- استفاده از Adobe Kuler برای ایجاد هماهنگی بهتر بین رنگها

- گزینه های بهتر، بیشتر و قویتر برای چاپ عکس

- کارایی بیشتر در هنگام کار با تصاویر بسیار بزرگ

- تبدیل ساده عکس از ۲ بعدی به ۳ بعدی

- ارائه خروجی با کیفیت بهتر

محمد بازدید : 103 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

نرم افزارهايي که روزانه توليد مي شوند حتما اهدافي خاصي را دنبال مي کنند ؛ بعضي ها هم جنبه ي کاربردي دارند و هم جنبه سرگرمي. نرم افزاري به نام Room Arranger يکي از همين دسته نرم افزارهاست. عملکرد اين ابزار فوق العاده جالب و هيجان انگيز است. در يک خانه وقتي قرار است دکوراسيون عوض شود معمولا زمان زيادي نياز بوده و افرادي هم بايد با حمل وسايل خانه کمي سختي را تحمل کنند. اين نرم افزار به سادگي محيط خانه را شبيه سازي کرده و مي توان با شبيه سازي کردن دکوراسيون ابتدا مدل مورد نظر را بدست آورد و سپس اقدام به تغيير جاي هريک از اجزا کرد. انواع ساختمان ها ، باغ ها ، ادارات ، اتاق هاي شخصي و ... بخش هايي هستند که در Room Arranger براي طراحي و شبيه سازي در نظر گرفته شده اند.
کار کردن با اين ابزار به سبب طراحي ساده اش فوق العاده آسان مي باشد. تنها کمي حوصله و سليقه و البته دقت نياز است تا افراد بتوانند ابتدا طراحي مورد نظر خود را بدست آورند و سپس براي تغيير شکل اتاق يا خانه يا اداره دست به کار شوند. نمايش ها در نرم افزار به صورت سه بعدي بوده و مي توان ابعاد مختلف را مشاهده کرد. همچنين مي توان از نگاه بالا به يک اتاق و طراحي آن ديد داشت تا راحت تر بتوان چيدمان مورد نظر را پياده سازي کرد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Room Arranger v5.6.9:
- شبيه سازي دکوراسيون خانه ، اداره ، اتاق شخصي يا يک باغ
- تعمير بخش هاي مختلف يک ساختمان ابتدا به صورت شبيه سازي شده
- امکان مشاهده از بعد هاي مختلف
- قابليت ديد از بالا به دکور طراحي شده
- اندازه گيري دقيق در طراحي ها
- شبيه سازي پروژه ها به صورت سه بعدي
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 104 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

يکي از مفيدترين پلاگين هايي که تا به حال براي نرم افزار محبوب فتوشاپ عرضه شده است ابزاريست که امکان بزرگ کردن تصاوير بدون افت کيفيت را به کاربر مي دهد. گاهي تصاويري که موجود هستند در قطع کوچکي قرار دارند و بزرگ کردن آن ها هم باعث افت کيفيت مي شود که با استفاده از پلاگين هايي همچون Alien Skin Blow Up مي توان به راحتي و تقريبا با کيفيت اصلي تصاوير را به اندازه دلخواه بزرگ نمود. اين ابزار کارآمد با استفاده از تکنيک هاي خاص قابليت Resize در ابعاد بالا را به کاربران مي دهد تا از بابت اندازه کوچک عکس ها تا حدود زيادي کاربران با خيال آسوده به کار با فتوشاپ بپردازند.
سازگاري با جديدترين نسخه هاي فتوشاپ و همچنين واسط کاربري مجزا هم براي کاربران حرفه اي جز نکات بسيار مثبت استفاده از اين ابزار محسوب مي شود. اين نرم افزار فوق العاده علاوه بر افزايش اندازه امکان تغيير در کيفيت تصاوير را پيکسل به پيکسل فراهم آورده که ويدئوي موجود در سايت سازنده گوياي امکانات قدرتمند Alien Skin Blow Up است ؛ سرعت بسيار مناسب در عملکردها در نسخه ي جديد کاملا محسوس است و نسبت به نسخه هاي قبلي فوق العاده بهبود يافته است.

محمد بازدید : 160 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

يکي از جديدترين محصولات شرکت Corel ابزاريست که قابليت هاي جالبي را در اختيار کاربران قرار مي دهد. تبديل تصاوير به طرح هاي گرافيکي يا همان نقاشي ها خصوصيتي است که Corel Paint it با خود به همراه مي آورد. اين ابزار ساده اما کارآمد که به تازگي نسخه ي جديد آن ارائه شده عکس هاي ديجيتالي کاربران را به طرح هاي نقاشي منحصر به فردي تبديل مي کند که خروجي گويي از ابتدا يک نقاشي حرفه اي بوده است.
استفاده از اين ابزار براي تبديل فوق العاده آسان بوده و نيازي به آموزش خاصي نست تنها دقت و حوصله لازم است تا با استفاده از افکت هاي جذابي که در نرم افزار تعبيه شده بتوان زيباترين خروجي هاي را در قالب طرح هاي گرافيکي تحويل گرفت. هماهنگي با نرم افزارهاي ويرايش تصاوير معروف و رايج هم قابليت مهمي است که Corel Paint it به آن توجه ويژه اي داشته است ؛ اين ابزار مي تواند ايده خوبي براي دادن کارت هاي تبريک يا چاپ تصاوير به منظور استفاده در طرح هاي تبليغاتي باشد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Corel Paint it v1.0.0.127:
- سازگار با فرمت هاي رايج
- هماهنگ با نرم افزارهاي ويرايش تصاوير
- استفاده آسان از نرم افزار
- وجود افکت هاي مختلف و زيبا در نرم افزار
- مناسب براي طراحي هاي گرافيکي و خلاقانه
- امکان استفاده براي سنين مختلف
- قابليت ذخيره سازي و به اشتراک گذاري به شکل هاي مختلف
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 120 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

ساخت تصاوير سه بعدي با استفاده از نرم افزارهايي که در اين زمينه موجودند امکانپذير مي شود. نرم افزارهايي که با استفاده از امکانات بسياري که دارند به راحتي کار طراحي را انجام مي دهند. Aurora 3D Animation Maker يکي از همين ابزارهاي کاربردي است که به واسطه آن کاربران مبتدي هم قادر خواهند بود علاوه بر تصاوير، انيميشن هاي متحرک نسبتا حرفه اي را هم خلق و طراحي کنند. انيميشن هايي که امروزه در بسياري از سايت ها به عنوان بنرهاي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد يا به عنوان پروژه توسط کارآموزان ارائه مي گردد. انبوهي از قابليت هاي مفيد کار را براي مبتدي ترين کاربران هم فوق العاده آسان خواهد کرد. به راحتي مي توان با کنار هم قرار دادن Object هاي مختلف و کمي هم سليقه زيباترين انيميشن هاي سه بعدي را خلق کرد بدون اين که نياز باشد کدنويسي انجام گيرد يا آموزش هاي خاصي ديده باشيم. افکت هاي مختلف در متحرک سازي براي جذاب تر شدن خروجي يکي ديگر از قابليت هاي کليدي اين ابزار به شمار مي رود. امکان خروجي گرفتن با فرمت هاي دلخواه و همچنين استفاده از انواع فرمت ها در ورودي از مهم ترين خصوصيات Aurora 3D Animation Maker است که دستان کاربر را براي استفاده از انواع گزينه ها کاملا باز نگه خواهد داشت. نکته پاياني هم واسط کاربري جذابي است که براي نرم افزار تعبيه شده که به جذاب تر شدن کار طراحي کمک زيادي خواهد کرد

قابليت هاي کليدي نرم افزار Aurora 3D Animation Maker :
- طراحي انيميشن هاي سه بعدي نسبتا حرفه اي
- استفاده از انواع Object ها در طراحي نظير عکس ها ، متن ها ، لوگو ها و ...
- طراحي انيميشن براي استفاده در بنرهاي تبليغاتي
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربري جذاب و کاربر پسند
- وجود 3000 مدل از انواع Object هاي آماده
- وجود بيش از 60 طرح حرفه اي آماده در نرم افزار
- بيش از 60 مدل فونت فانتزي و اختصاصي
- وجود طيف کامل از رنگ ها براي طراحي و استفاده از رنگ هاي دلخواه
- سازگار با فرمت هاي مختلف در ورودي ها
- امکان گرفتن خروجي به شکل هاي مختلف نظير فيلم يا اسلايد SWF
- انعطاف پذيري بالاي نرم افزار در طراحي ها
- وجود انواع امکانات لازم براي ويرايش انيميشن ها
- سرعت پردازش مناسب در پروژه هاي بزرگ
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 3,488
  • بازدید کلی : 678,736