loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 129 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

تروجان هاي يكي ديگر از تحديد هاي اينترنتي ميباشد. شايد شما فكر كنيد كه تروجان همان ويروس است كه به سيستم حمله مي كند و باعث نابود شدن اطلاعات شما ميشود. ولي تروجان يك فايل جاسوسي ميباشد كه توسط هكر با توجه به نياز به اطلاعاتي كه ميخواهد به دست بياورد براي قرباني فرستاده ميشود. كه نوع بسيار مهمي از تحديدهاي اينترنتي ميباشد. پس با ماهيت مشخص تروجان را نمي توان ويروس برشمرد. هكر ها بر اساس نيازهاي خود به اطلاعات قرباني كه ميتواند پسورد ايميل،آيدي شخص،اكانت اينترنتي،نام و پسورد رايانه شما و ... ميباشد تروجان خود را آماده سازي ميكند. اين تروجان ها از كجا وارد سيستم ما ميشود و ممكن است چه مشكلاتي براي رايانه ما بوجود آوردند. شايد براي شما پيش آمده باشد كه در چت لينك هايي براي شما فرستاده شود اين آدرس اينترنتي هاي مشكوك كه اصولا هكر ها براي نفوذ به رايانه شما ارسال ميكنند حاوي كدهاي مخربي ميباشد كه با كيك كردن بر روي لينك و رفت به آدرس اينترنتي ممكن است فايلهاي مخرب بر روي سيستم شما نصب شود. اين تروجان ها با ارسال فايلهاي آلوده بر روي سيستم قرباني شروع به كار ميكند و به صورت مخفيانه به فعاليت خود ادامه ميدهد و اطلاعات شما را براي هكر ارسال ميكند.
به خاطر ماهيت ويژه اين تروجان ها ممكن است آنتي ويروس شما قادر به شناسايي بعضي از اين تروجان ها نباشد و شما بايد براي آنتي ويروس خود مكملي از نرم افزارهايي كه در اين ضمينه مورد استفاده ميباشند نصب نماييد. Trojan Remover نرم افزار قدرتمند شركت Simply Super Software در زمينه ي جستجو و نابود سازي انواع تروجان و كرمهاي اينترنتي و نرم افزارهاي ناشناس جاسوسي و تبليغاتي مخرب است. اين نرم افزار به سرعت به جستجو و يافت تروجان ها از راههاي مختلف مي پردازد و با دارا بودن Database قدرتمندي با توانايي يافت بيش از 15505 به شما كمك فراواني در يافت سريع و نابودي اين نرم افزارهاي مخرب مي كند. كه در نوع خود بهترين و قدرتمندترين نرم افزار مي باشد.
شما با نصب اين آنتي تروجان ميتوانيد سيستم خود را در برابر حملات و تحديدهاي اينترنتي و نفوذ هكر ها به سيستم شما جلوگيري نماييد. پس از نصب اين نرم افزار قدرتمند تمامي نرم افزار ها كه بر روي سيستم نصب مي نماييد توسط اين نرم افزار چك شده و پس از تائيد نرم افزار به اجرا در مي آيد. اين نرم افزار با داشتن موتور قدرتمند و هوشمند خود با مشاهده كوچكترين مشكل يا مشكوك بودن فايل مورد نظر جلوي اجرا و نصب آن را گرفته و به شما هشدار مي دهد فايل ممكن است آلوده به تروجانهاي خطرناك باشد.
شما با چك كردن تمامي سيستم خود ميتوانيد از ورود هكرها و آلوده بودن فايلهاي خود بر روي سيستم آگاهي پيدا كنيد. تروجانهاي امروزه بسيار قوي هستند و باعث مختل شده فعاليت سيستم شما ميشوند و ميتوانند آنتي ويروسهاي شما را غير فعال كنيد در برخي وارد با جلوگيري از نصب آنتي ويروس ها از خود محافظت ميكنند. اين تروجان هاي قدرتمند كه توسط هكر ها برنامه ريزي شده اند ميتوانند فايروال سيستم شما را از كار انداخته و به انتقال اطلاعات شما بپردازند. تمامي اين فعاليتهاي مشكوك بر روي سيستم شما مثل قفل شدن Task Manager يا Mscoing يا Rigistry و... از كار افتادن آنتي ويروس، فعاليت هاي مشكوك در هنگام اجراي ويندوز، اختلال در ياهو مسنجر، باز و بسته شدن ناگهاني پنجره مسنجر شما و ... حاكي از اين فعاليتهاي مخرب در رايانه شما ميباشد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Trojan Remover v6.8.2 Build 2595:
- جستجوي بسيار سريع و دقيق و از بين برون فايلهاي آلوده
- قابليت به روز رساني سريع بانك اطلاعاتي نرم افزار يه صورت اتوماتيك
- کنترل و نظارت دائم بر تمام نقاط حساس و آسيب پذير
- پاك سازي سيستم از هر گونه فايل مخرب و آلوده
- شناسايي کرم هاي اينترنتي و فايلهاي مخرب اينترنتي
- قابليت شناسائي انواع و اقسام Trojans, Dialers, Malware, Browser hijackers و...
- محيط کاربري بسيار ساده در عين جذابيت
- جلوگيري از انتشار ابزارها و برنامه هاي جاسوسي
- داراي پايگاه داده اي قدرتمند و کامل به منظور شناسايي تمامي ويروس ها
- نظارت بر پروسه هاي در حال اجراي سيستم
- استفاده از جديدترين متدها و روش هاي براي شناسايي فايل هاي مخرب
- جلوگيري از نصب و اجراي نرم افزارهاي مشکوک و آلوده به جاسوس افزارها
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز ويستا
- و ...

محمد بازدید : 118 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه رمزگذاری داده ها به دلیل حفظ امنیت به یکی از مهم ترین مسائل تبدیل شده و راه کارهای مختلفی برای حفاظت از اطلاعات ارائه می شود. گذشته تعداد کلمات رمزی که هرفرد لازم بود تا به ذهن خود بسپارد بسیار کمتر از حال حاضر بوده است. شما لازم است تا چه تعداد کلمه رمز را به خاطر داشته باشید؟ رمزهای مربوط به سرویس های مختلف اینترنتی و سایت های اجتماعی گوناگون ، لپ تاپ ، کارت بانکی از جمله مواردی هستند که برای حفظ امنیت آنها باید از رمزهای مختلف استفاده کنید چراکه قطعا استفاده از یک رمز برای تمامی موارد یک سهل انگاری بزرگ به شمار می رود چرا که درصورت فاش شدن رمز ، افراد سودجو به راحتی می توانند به اطلاعات شما صدمه جدی وارد کنند و یا آنها را مورد سرقت قرار دهند. در این صورت با وجود این همه کلمه رمز نیاز اساسی به یک منبع نگه داری از رمز دارید تا شما را از به خاطر سپردن آنها بی نیاز کند و در عین حال قابل اعتماد باشد و از سطح امنیت بالایی برخوردار باشد.KeePass نام نرم افزاری است که به خوبی و با حداکثر ضریب امنیت قادر است تا این کار را برای شما انجام دهد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند قادر است تا رمز های شما را دریافت و با پیشرفته ترین الگوریتم کد گذاری از آنها مراقبت نماید. یکی از مواردی که موجب منحصر به فرد بودن این نرم افزار می شود رایگان و متن باز بودن آن است. استفاده از این نرم افزار با استفاده از رمز اصلی که شما برای آن تعریف می کنید امکان پذیر است. بدین روش شما می توانید تمام رمز های خود را در آن ذخیره کنید و از آنها با یک رمز کامل و قدرتمند حفاظت کنید چرا که این رمز تنها رمزی است که شما باید آن را به خاطر بسپارید. آخرین نسخه این نرم افزار را با قابلیت قابل حمل بودن (پرتابل) هم اکنون می توانید از سایت مغان دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 148 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

پنهان سازی اطلاعات در كامپیوتر ها همیشه یكی از معضلات كاربران كامپیوتری بوده است. به طوری كه با اضافه شدن امكانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشكل هنوز پا بر جا مانده و مشكل كاربرانی كه به صورت مشترك از یك سیستم استفاده می كنند را حل نكرده است. از این رو كاربران به روش های ابتكاری خود روی آورده و هر یك به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت می كنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آن ها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden، پنهان كردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا كه این ترفند ها در بین بسیاری از كاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امكان پذیر می باشد.
Steganos Safe نرم افزاری است که برای ایجاد درایوهای مجازی بر روی هارد دیسک شما در یک گاو صندوق الکترونیکی به منظور محافظت از اطلاعات حیاتی سیستم شامل فایل های اسناد، تصاویر، فیلم، متن و اجرایی با هرگونه حجم و حداکثر امنیت به کار می رود.

به هشت دلیل با Steganos Safe اطلاعات خود را به رمز درآورید:
- جا گذاشتن لپ تاپ شخصی تان در مترو
- پاک نشدن کامل اطلاعات از روی هارد دیسک و قابلیت بازیابی آن
- جلوگیری از دسترسی به اطلاعات Flash Memory در صورت مفقود شدن
- دسترسی هکرها به اطلاعات هارددیسک شما و استفاده از اطلاعات آن
- جلوگیری از دسترسی سارقین کامپیوتر شخصی تان به اطلاعات حیاتی سیستم
- جلوگیری از دیدن تصادفی فایل های شما بر روی یک سیستم که به طور مشترک در خانه استفاده می شود
- دسترسی افراد غیر مجاز به مدارک محرمانه شما در هنگام تعمیر کامپیوتر توسط تعمیرکار یا فروش لپ تاپ تان به دیگران

قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- دارای سه روش رمز نگاری قدرتمند، بسته به اهمیت اطلاعات
- قابلیت رمزی كردن فایل هایی با حجم بیش از 256 گیگابایت
- قابلیت ساخت 4 درایو مجازی رمزی شده به منظور نگهداری از فایل ها، فیلم ها، تصاویر و ...
- به رمز در آوردن اطلاعات بر روی CD و DVD یا حتی Rewriteable on USB sticks از طریق Steganos Portable Safe
- باز کردن گاو صندوق الکترونیکی بدون پسورد و از طریق USB
- ذخیره کردن پسوردهایتان بر روی دستگاه های قابل حمل مانند iPod, USB-Stick, Mobile phone یا Digital camera
- باز کردن فایل های قفل شده بر روی Flash Memory یا MP3 Player تان بر روی هر سیستم یا رایت بر روی CD یا DVD
- پشتیبانی از کلیدهای ترکیبی (میانبر) برای باز کردن گاو صندوق های الکترونیکی تان
- دارای ابزار هایی برای از بین بردن فایل ها به نحوی كه به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند!
- ویزارد برای آپدیت كردن آسان نرم افزار
- سازگاری کامل با تمامی ویندوزهای مایکروسافت
- دسترسی سریع تر به گاو صندوق الکترونیکی تان
- نگهداری ایمیل هایتان در جای امن و باز کردن Outlook, Outlook Express یا Windows Mail از طریق پسورد
- و ...

محمد بازدید : 123 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

نگهداری اطلاعات شخصی و محرمانه در رایانه بدون سیستم امنیتی و رمزگذاری ، عملأ یک ریسک بزرگ است چراکه همواره احتمال خطر وجود دارد. اگر شما نیز اطلاعات خود را در رایانه نگهداری می کنید بهتر است تا از یک نرم افزار با امکانات امنیتی مناسب استفاده کنید تا امکان از دست رافت و یا فاش شدن اطلاعات به پایین ترین حد خود برسد. نرم افزار My Notes Keeper یک محیط امن و با امکانات بسیار جامع را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات خود را در آن با خیالی آسوده ذخیره نمایید. در این نرم افزار می توانید اطلاعات را با فرمت ها و اشکال مختلف نظیر تاریخ ، زمان ، متن ، جدول ، عکس و لینک ذخیره کنید و آنها را به سادگی مدیریت نمایید. همچنین می توانید در میان اطلاعات خود به جستجو بپردازید. از جمله دیگر موارد قابل ذکر میتوان به امکان ذخیره اطلاعات به عنوان یک فایل خروجی به صورت فایل txt, html, wri, doc اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت مغان دانلود دریافت نمایید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- ذخیره اطلاعات بصورت رمزگذاری شده.
- امکان ذخیره خروجی با فرمت هایی چون: .txt, html, wri, doc
- دارای ویرایشگر متن قدرتمند.
- ذخیره اطلاعاتی چون: تاریخ ، زمان ، متن ، جدول ، عکس و لینک.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محمد بازدید : 106 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

مطمئنا افرادي که امنيت سيستمشان برايشان بسيار مهم است همواره سعي مي کنند تا به دنبال نرم افزارهاي مفيد و قدرتمندي باشند که با استفاده از آن ها بتوانند در کنار فايروال ويندوز و آنتي ويروس هاي خود امنيت مفيد و کاملي را براي سيستمشان فراهم نمايند حال شايد شما هم يکي از اين افراد هستيد و همواره نرم افزارهاي امنيتي فراواني را امتحان کرده ايد ولي هيچ يک از آن ها نتوانسته اند مورد پسند شما واقع شده و نتايج دلخواه شما را به ارمغان آورند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد در کنار آنتي ويروس هاي خود امنيت کاملي را براي سيستمتان فراهم نماييد. FortKnox Personal Firewall که توسط کمپاني Netgate ارائه شده است فايروال قدرتمند و کارآمدي است که به شما اجازه مي دهد تا از سيستم خود در برابر حملات هکرها، تروجان ها،spyware ها و تهديدات اينترنتي محافظت کرده و با استفاده از امکانات و تنظيماتي که در اختيارتان قرار مي دهد شما را قادر مي سازد تا دسترسي ديگر برنامه ها و نرم افزاها را به اينترنت مديريت نموده و از دسترسي آن ها به اينترنت جلوگيري نماييد و همچنين از ورود نرم افزاهاي مخرب و تهديدات اينترنتي به سيستمتان نيز جلوگيري نماييد.


قابليت هاي کليدي نرم افزار FortKnox Personal Firewall v7.0.305.0 :
- امکان به روز رساني خودکار ديتابيس نرم افزار
- امکان مشاهده ي تمام فعاليت هاي شبکه اي
- پشتيباني از فناوري قدرتمند Anti Spoofing
- پشتيباني از چندين زبان زنده ي دنيا
- حفاظت از سيستم در برابر حملات خروجي و داخلي
- داراي امکانات و تنظيمات پيشرفته براي کاربران حرفه اي
- داراي ظاهري بسياز جذاب و کاربرپسند و همچنين اسکين هاي جذاب
- داراي تنظيمات بسيار ساده و کاربردي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 116 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

يکي از انواع فايل هاي مخربي که امروزه براي آسيب رساني به سيستم هاي رايانه اي در دنياي اينترنت و انواع حافظه ها پخش شده است و ممکن است برروي رايانه ها مدل هاي مختلفي از آن يافت شود جاسوس افزارها يا همان Spyware ها هستند که به دلايل مختلف ممکن است از سوي افراد مختلف در يک سيستم رايانه اي انتشار پيدا کنند. اين فايل هاي مخرب مي توانند گاهي به مراتب حتي خطرناک تر از يک ويروس عمل کنند چراکه اينجا پاي اطلاعات خصوصي و اطلاعات خاص به ميان خواهد آمد و به طبع هدف کسي که اين فايل را انتشار داده است تنها اطلاعات خاصي است. حال راه مقابله با اين فايل هاي مخرب تنها استفاده از نرم افزارهايي است که امکان شناسايي و نابود سازي Spyware ها را دارند. Spyware Cease نام نرم افزاريست که تنها براي شناسايي و حذف جاسوس افزارها ساخته شده است. اين ابزار که شبيه به آنتي ويروس هاي رايج عمل مي کند قادر است تا تنها جاسوس افزارها را شناسايي کندو براي حذف آن ها اقدام نمايد.
سرعت بالاي اسکن در اين ابزار و شناسايي آخرين جاسوس افزارهايي که توليد شده اند با استفاده از يک بانک اطلاعاتي قدرتمند که به روزرساني هاي سريع هم به آن کمک زيادي مي کند از مهم ترين خصوصيات Spyware Cease محسوب مي شوند. جالب است که اين ابزار به ظاهر ساده توانايي فعاليت در هر بخشي را دارد ؛ هاردديسک سيستم ، سرورهاي FTP ، نرم افزارهاي مديريت دانلود و بسياري بخش هاي ديگر که پس از اسکن سيستم مي تواند فايل هاي مخرب را شناسايي کند و آن وقت است که کاربر نتيجه را در سرعت سيستم و کارآيي بالاي آن مشاهده خواهد کرد.
استفاده بسيار آسان از نرم افزار در کنار واسط کاربري جذابش ، امکان به روز رساني به صورت اتوماتيک يا دستي ، آناليز سيستم که در نسخه ي جديد اضافه شده است ، قابليت زمان بندي بخش هاي مختلف نرم افزار و بسياري موارد ديگر از جمله خصوصيات ديگر نسخه 6 از Spyware Cease محسوب مي شوند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Spyware Cease :
- سرعت بالا در اسکن
- امکان فعاليت و اسکن بخش هاي مختلف سيستم
- به روزساني هاي سريع و مداوم
- واسط کاربري جذاب و استفاده آسان از نرم افزار
- امکان زمان بندي عملکرد نرم افزار
- آناليز سيستم
- گارد هميشگي در مقابل جاسوس افزارها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 112 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

East-Tec Eraser 2012 10.0.5.100 نام نرم افزاریست که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به پاکسازی مسیرها و رد پاهایی مختلف در سیستم نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای این کار استفاده می نماید و کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا فایل های مربوط به هریک از قسمت های مختلفی که ردپایی در آن جا باقی مانده است را پاکسازی نمایند. این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری EAST Technologies می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی فعالیت می کند.


از ویژگی های East-Tec Eraser 2012 10.0.5.100 :
پاکسازی فایل ها و تصاویر مربوط به گشت و گذارهای اینترنتی
توانایی پاکسازی ردپاهایس باقی مانده در قسمت های مختلف سیستم
توانایی پاکسازی فایل های Temp مربوط به فایل های اجرا شده
پاکسازی My Recent Documents سیستم
پاکسازی کوکی های موجود بر روی سیستم به منظور حفظ امنیت
سازگار با نرم افزارهای مختلف سیستمی

محمد بازدید : 108 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

تروجان ها يکي از انواع فايل هاي مخربي هستند که مي توانند گاهي مشکلات جبران ناپذيري را به وجود آورند. اين فايل هاي مخرب معمولا با بسته هاي امنيتي که امروزه وجود دارند شناسايي و نابود مي شوند اما گاهي هم پيش مي آيد که فايل هاي مخرب با آنتي ويروس هاي معمولي قابل حذف و نابودي نيستند و مي بايست از نرم افزارهايي استفاده شود که امکان حذف تروجان ها را فراهم مي کنند. Trojan Killer يکي از انواع نرم افزارهايي ست که در اين زمينه از سوي يک کمپاني نرم افزار ارائه شده تا کاربران بتوانند با استفاده از اين نرم افزار نسبتا ساده اما کارآمد خيال خود را از بابت تروجان ها هم راحت کنند.
سرعت عمل بالا ، به روزرساني هاي متعدد ، جست و جوي سريع در ميان فايل ها براي يافتن فايل هاي مخرب ، ديتابيس قدرتمند نرم افزار که تقريبا جديدترين تروجان ها را در ليست خود جاي داده ، گارد قدرتمند و پايدار در مقابل فايل هاي مخرب و استفاده بسيار آسان از اين ابزار امنيتي مهم ترين مواردي هستند در که نرم افزار Trojan Killer به چشم مي خورند. نسخه کامل اين نرم افزار در ادامه مطلب براي دانلود قرار داده شده است ؛ کاربراني که حس مي کنند بسته امنيتي اصلي سيستم خود توانايي مقابله با تروجان ها را ندارد اين نرم افزار مي توان گزينه بسيار مناسبي باشد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Trojan Killer :
- قدرت بالاي نرم افزار در شناسايي فايل هاي مخرب
- ديتابيس قوي و غني از ليست انواع تروجان ها
- شناسايي و جست وجوي بسيار سريع در ميان اطلاعات
- محافظ از انواع فايل هاي شخصي و رمز هاي اينترنتي
- عدم کاهش کارآيي سيستم
- سرعت بسيار بالاي نرم افزار در اسکن ، شناسايي و حذف تروجان ها
- بارگزاري اطلاعات از نو در حافظه رم ، کش اينترنت و ...
- قابليت شناسايي و حذف تروجان ها در صورتي که سيستم آلوده شده باشد.
- سازگاري با انواع حافظه هاي (فلش ديسک ها ، هاردديسک ها و ...)
- حجم بسيار مناسب نرم افزار نسبت به قابليت ها
- پاکسازي سريع انواع حافظه هاي متصل شده به سيستم
- به روز رساني هاي سريع
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

محمد بازدید : 121 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

Avast! Antivirus Pro 7.0.1407 Final – نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید.هم اکنون میتوانید این آنتی ویروس خوب را از وبسایت مغان دانلود دریافت نمایید

محمد بازدید : 122 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور چک اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال 1992 با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی "بیمارستانی در انتهای Disc" می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی "بیمارستانی در انتهای شهر" یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال 1977 یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید. این آنتی ویروس جزء برترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان است

 

مزایای این ورژن: نصب سریع و به روز رسانی ساده ، اشغال حافظه کمی از CPU ، به روز رسانی اتوماتیک ، قابلیت ذخیره فایل های Update شده این نرم افزار  برای استفاده در دفعات بعدی و یا در کامپیوترهای دیگر ، عدم ایجاد مزاحمت در هنگام اجرای برنامه ها ، سازگار با Crack نرم افزارها ، سازگار با شبکه و Uninstall ساده ، توانایی غیرفعال کردن برنامه.

معایب این ورژن: عدم توانایی بالا در شناخت و حذف Trojan ، عمر کوتاه Username و Password ها جهت به روز رسانی.

 

 

 

 

 

این نسخه برای سیستم های32بیتی و 64بیتی تهیه گردیده

محمد بازدید : 122 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

Avira Free Antivirus 12.0.0.898 آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. همچنین این آنتی ویروس تنها آنتی ویروسی است که در سال2009بیش از200میلیون با دانلود شده،امیدواریم از دانلود آنتی ویروسAviraلذت ببرید         

 

خصوصیات نرم افزار Avira Free Antivirus 12.0.0.898 :
محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار
قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها
پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته
پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته)
محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس 32 بیتی)
تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند.
مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده.
WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها
MailGuard بررسی ایمیل های ارسالی و دریافتی در ویندوز (POP3 و SMTP) توسط Email scanner بهرماه بررسی الحاقات بهمراه ایمیل ها توسط AntiBot.
شناسایی فایل های فشرده توسط توابع بازگشتی تا چند لایه برای بررسی فایل های فشرده و پکیج های اجرایی
قرنطینه فایل های آلوده و ایزوله کردن فایل های آلوده و مشکوک در ویندوز
زمانبندی و مدیریت خودکار فعالیت ها
بسته های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت های با پهنای باند کم با آپدیت های روزانه در شبکه و اینترنت.
برنامه زمانبند برای انجام فعالیت های خودکار
امکان ارائه گزارش ها و پیام های مقایسه ای
مدیریت بر روی شبکه بوسیله Avira Security Management Center - SMC
طراحی قوی واسط کاربری بطوری که تمامی اعمال از جمله بروز رسانی و جستجو براحتی قابل انجام است.
امکان ایجاد پروفایل های مختلف مدیریتی با دسترسی های متفاوت.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 3,434
  • بازدید کلی : 678,682