loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 158 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (2)

ویندوز 7 آخرین نسخه کامل ارائه شده از سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که برای استفاده خانگی ، تجاری و نوت بوک ها ارائه شده است. این سیستم عامل در مقایسه با نسخه های پیشین خود پیشرفت ها و بهبود های چشم گیری نیز در بخش های مختلف از جمله : به اشتراک گذاری ، امنیت ، شبکه و امکانات توسعه یافته دیگر داشته است. نرم افزارهای بسیاری در زمینه بهبود کارایی سیستم عامل و بهینه سازی آن ارائه شده اند و قابلیت های هرکدام می تواند به افزایش سطح کیفی سیستم عامل کمک شایانی نماید. شرکت Systweak یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزار در جهت بهینه سازی و کارکرد بهتر ویندوز 7 اقدام به ارائه نرم افزاری به نام Systweak Advanced Win7 Optimizer کرده است.
این نرم افزار با دارا بودن محیطی گرافیکی و ساده به کاربر امکان اجرای اعمال دلخواه را می دهد و به شما اجازه خواهد داد تا سیستم خود را به شرایط ایده آل بازگردانید. همچنین قابلیت های فراوان و کلیدی در زمینه بهبود و بهینه سازی ویندوز 7 آن را از دیگر نرم افزار های مشابه متمایز کرده که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت سوران دریافت نمایید.

برخی از قابلیت های نرم افزار :
- بهینه سازی سرعت انتقال فایل ها
- بهبود عملکرد سیستم و افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز
- بهینه سازی حافظه
- استفاده بهینه از پردازنده
- بهینه سازی درگاه های Usb
- ترمیم وبهینه سازی رجیستری
- سازگاری با سیستم عامل های : Xp و Vista و ویندوز محبوب 7
- و...

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد بازدید : 153 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (2)

nLite يك نرم‌افزار خارق‌العاده كه از طريق رابط گرافيكي خود به شما امكان مي‌دهد هر يك از اجزا و مؤلفه‌هاي ويندوز را كه بخواهيد، از روي اين سيستم‌عامل برداريد. بعد از حذف هر مؤلفه، اين گزينه در اختيار‌تان قرار مي‌گيرد تا يك ويندوز جديد به صورت سي‌دي توليد كرده و آن را منتشر نماييد. در واقع اين نرم‌افزار اين اجازه را به شما مي‌دهد تا هر نوع ويندوزي را كه دوست داريد با متعلقات و مخلفات مورد نظرتان، توليد كرده و در اختيار ديگران بگذاريد. شما ميتوانيد توسط اين نرم افزار تمامي هات فيكس هاي مورد نياز يا سرويس پكهاي موجود ويندوز و همچنين درايورهاي مورد نياز براي نصب ويندوز را به سي دي نصب خود اضافه كنيد.
قابليتهاي كليدي نرم افزار nLite v1.4.9.1:
- اضافه كردن سرويس پك هاي جديد به سي دي ويندوز براي نصب آسان
- نصب و حذف كردن برنامه هاي ويندوز
- امكان اضافه كردن تم و تصاوير و...
- اضافه كردن درايور هاي نصب ويندوز
- امكان غير فعال كردن و حذف قابليتهاي غير ضروي در ويندزو براي افزايش سرعت
- قابليت اضافه كردن نصب خودكار ويندوز
- اضافه كردن وصله هاي ويندوز به سي دي نصب ويندوز
- ساخت سي دي بوت ويندوز با فرمت ISO
- امكان ايجاد امكانات دلخواه در رجيستري ويندوز
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

این نرم افزار با سیستم عامل های Windows XP, 2000, and Server 2003 کار می کند و اگر تمایل دارید از نسخه ویستا این نرم افزار استفاده کنید می توانید ورژن vlite را دانلود کنید . من در این آموزش ورژن nlite را آموزش می دهم که کاملا مشابه vlite می باشد . بعد از نصب نرم افزار nlite و اجرا شدن نرم افزار بروی دکمه next کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود در این صفحه نرم افزار nlite از شما محل سی دی نصب ایکس پی را می خواهد که شما با کلیک بروی دکمه Browse که محل سی دی نصب ویندوز را نشان می دهید
بلافاصله بعد از تعیین محل سی دی نصب ویندوز ایکس پی ٬ نرم افزار محلی برای ذخیره محتویات داخل سی دی می خواهد که شما محلی را بروی هارد کامپیوتر برای ذخیره کردن اطلاعات مشخص می کنید . بعد از تعیین محلی برای ذخیره کردن اطلاعات نرم افزار شروع به کپی کردن محتویات داخل سی دی نصب در محل تعیین شده می کند بعد از اینکه اطلاعات داخل سی دی به طور کامل در محل تعیین شده کپی شد نرم افزار مطابق تصویر زیر اصلاعاتی همچون حجم ٬ ورژن و .. سی دی نصب ویندوز را نمایش می دهد .
با کلیک بروی دکمه next پنجره presets باز می شود و با توجه به اینکه شما اولین بار است که از این نرم افزار استفاده می کنید تنظیمات قبلی وجود ندارد در نتیجه محتویات این صفحه خالی است . بروی دکمه next کلیک کنید تا پنجره task selection باز می شود . این پنجره بسیار مهم از چهار بخش تشکیل شده است . بخش اول integrate می باشد که شما می توانید مواردی را به سی دی نصب ویندوز اضافه کنید به عنوان مثال فرض کنید همواره شما بعد ازنصب ویندوز xp مجبور هستید سرویس پک ٬ یک سری نرم افزار و درایو هایی را مجددا نصب کنید ولی با استفاده از این بخش می توانید موارد ذکر شده را به سی دی نصب ویندوز اضافه تا از این به بعد این کار به طور اتوماتیک انجام شود . در بخش remove شما می توانید بسیاری از نرم افزار ها و یا ویژگی هایی که هنگام نصب ویندوز بروی سیستم قرار می گیرد را غیر فعال کنید با انتخاب بخش setup شما می توانید تنظیمات خاص و جالبی را بروی سی دی نصب ویندوز xp اعمال کنید به عنوان مثال در قسمت unattend می توان شماره سریال نصب ویندوز را داد تا در هنگام نصب ویندوز دیگر درخواست شماره سریال نشود و یا در قسمت tweaks می توانید با تنظیم نمودن بخش هایی که غالبا در بخش رجیستری صورت می گیرد ویندوز را بر اساس سلیقه خودتان تنظیم و نصب کنید و در انتها بخش create قرار دارد که می توان یک سی دی قابل بوت ساخت و بروی سی دی و یا دی وی دی رایت کرد .

محمد بازدید : 140 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

شايد تا به حال در بازار سي دي هاي ويندوزي را ديده باشيد که به قابليت نصب خودکار مجهز هستند. براي استفاده از اين قابليت، کافي است تا کاربر سي دي را در کامپيوتر خود قرار داده و گزينه نصب را انتخاب نمايد. بعد از اين عمل تمامي مراحل و گزينه ها به صورت اتوماتيک کامل مي شوند و نيازي نيست تا کاربر در اين امر دخالتي داشته باشد. استفاده از اين قابليت باعث صرفه جويي در وقت و زمان خواهد شد . اگر مي خواهيد ديسک ويندوز اکس پي داشته باشيد که به طور کاملاً اتوماتيک ويندوز را برايتان نصب کند و سوالي در مورد نام و شماره سريال و ساعت و تاريخ نپرسد، Almeza MultiSet Professional پاسخ نياز شماست. با Almeza MultiSet Professional علاوه بر نصب اتوماتيک ويندوز، با معرفي نرم افزارهاي مورد استفاده و درايورهاي مورد نيازتان به اين نرم افزار، آن ها هم به طور اتوماتيک نصب خواهند شد.
نرم افزار Almeza MultiSet Professional ابزاري قدرتمند که به شما کمک مي کند تا به ساخت سي دي هاي ويندوز با قابليت نصب خودکار بپردازيد. برنامه را باز کرده و يک پروژه جديد را انتخاب کنيد، سپس گزينه هايي در اختيار شما قرار مي گيرد که همانند گزينه هايي است که هنگام نصب ويندوز مشاهده مي کنيد. حال کافي است تا گزينه ها را به صورت دلخواه و به سليقه خود پر کنيد. قابل ذکر است که تمامي اطلاعاتي را که شما در اينجا وارد مي کنيد، بعد از نصب ويندوز عيناً در مشخصات و .. ويندوز ثبت مي شوند. اين اطلاعات شامل نام، نام کامپيوتر، رمز هاي عبور، ساعت محلي، شماره سريال ويندوز، زبان ويندور، کيبورد و اطلاعات تايپ و... مي باشد. شما با ساخت اين گونه سي دي ها مي توانيد به کساني که طريقه نصب ويندوز را نمي دانند کمک کرده و براي آن ها نيز ويندوزي با نصب خودکار بسازيد. از قابليت هاي اين برنامه مي توان به تنظيم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ويندوز، ساخت سي دي ها يا ديسک هاي bootable، برگرداندن خودکار ويندوز يا نرم افزارها به حالت اوليه، نصب از راه دور"Remote" ويندوز و... اشاره نمود.
Almeza MultiSet تمام در خواست هاي مورد نياز شما را به صورت اتوماتيک بر روي کامپيوتر هاي مورد نياز انجام مي دهد. با اين کار تنها کاري که شما انجام مي دهيد قرار دادن سي دي از قبل ساخته شده در سي دي رام است و بعد از مدت زمان لازم شما سيستم خود را با تمام امکاناتي که نياز داشته ايد پيش رو خواهيد داشت.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Almeza MultiSet Professional 6.5.170:
- قابليت ساخت سي دي هاي ويندوز با نصب خودکار
- برگرداندن خودکار ويندوز يا نرم افزارها به تنظيمات و حالت اوليه
- نصب اتوماتيک هر نرم افزاري بعد از نصب ويندوز بدون دخالت کاربر
- ساخت ديسک هاي بوت براي راحتي کاربر هنگام نداشتن محيط گرافيکي ويندوز
- نصب خودکار ويندوز از راه دور تحت شبکه يا از طريق اينترنت يا ...
- قابل اجرا بر روي شبکه محلي و نصب اتوماتيک بر روي تمام سيستم هاي شبکه
- و ...

محمد بازدید : 147 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (1)
این نرم افزار ميتواند ظاهر ويندوز ايکس پي را به ويندوز محبوب سون تبديل کند. نرم افزار Seven Remix XP از بهترين نرم افزارهاي تغيير چهره ويندوز ايکس پي به ويندوز سون ميباشد که با نصب آن تمامي قسمت هاي ويندوز سون تبديل به ويندوز بسيار زيباي هفت خواهد شد. تغييراتي که پس از نصب اين نرم افزار بر روي ويندوز شما اعمال ميگردد از صفحه ي Welcome ويندوز آغاز شده و با تغيير پخش هاي نوار وظيفه، آيکون ها، پنجره ها، صداي ويندوز و ... پايان مي پذيرد. علاوه بر اين شما ميتوانيد در هر زمان که علاقه مند بوديد با پاک کردن اين نرم افزار چهره ويندوز خود را به حالت اوليه آن بازگردانيد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت مغان دانلود دریافت کنید

برخي از ويژگي‌هاي اين نرم افزار:
- تبديل کامل ويندوز ايکس پي به ويندوز سون.
- دارا بودن تمام ويژگي هاي ويندوز سون.
- ايجاد تغييرات در قسمتهاي مختلف ويندوز ايکس پي.
- امکان برگرداندن ويندوز به حالت اوليه خود با پاک کردن نرم افزار.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام کار با ويندوز.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 3,433
  • بازدید کلی : 678,681