loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 1498 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (1)

و باز هم نسخه جدیدی از بازی زیبا و پر طرفدار لیمبو منتشر شد. پلیر هایی که با این بازی زیبا آشنا هستند از تمام جایزه های بزرگی که از طرف تمام شرکت های ساخت بازی و رسانه های دیجیتالی دریافت کرده است اطلاع دارند. در این نسخه از بازی لیمبو شما به یک ماجراجویی پیچیده دیگر خواهید رفت و همانند ورژن های قبلی این بازی باید تمام مراحل را تا کشف راز طی کنید تا شما برنده این نسخه از لیمبو نیز باشید. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت مغان دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: 2 GHz
Memory: 512MB
Hard Disk Space: 150MB
Video Card: 5 years or younger. Integrated graphics and very low budget cards may not work. Shader Model 3.0 required
DirectX®: ۹٫۰c

محمد بازدید : 688 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
يك بازي فوق العاده جذاب از سري بازيهاي مسابقه اي كامپيوتر سبك موتور كراس - Nuclear Bike با گرافيگ عالي و كاربر پسند و حجم کم. درحين انجام اين بازي با موانع و سختي هاي جاده روبرو خواهيد شد كه پشت سر گذاشتن اين مراحل بسيار لذت بخش مي باشد كه بدون شك مورد توجه طيف وسيعي از علاقه مندان سري بازيهاي هيجاني سبك Racing قرار خواهد گرفت

محمد بازدید : 561 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

سفري به خاطرات و بازيهاي دوران کودکي با منچ

يادش بخير دوران بچگي. هفت سنگ، تبارک ، گل کوچيک، دزد و پليس، زوو، دوچرخه، منچ و مارپله.
يادش بخير دوران بچگي، بچه‌هايي که از صبح تا شب تو کوچه‌ها بازي مي‌کردند و همسايه‌ها بر سرشان فرياد مي‌زدند که بچه‌ها يواش‌تر. ديگر اين روزها خبري از بازي‌هاي کودکانه نيست. ديگه کمتر محله‌هايي را مي‌توان ديد که پسراش تو کوچه‌هاش از صبح تا شب دنبال يه توپ پلاستيکي فرياد بزنند و دخترهاش هم تو حياط خونه‌ها، برگ درخت‌ها رو بچينند و تو عالم خودشان قورمه سبزي درست کنند.
اين روزها جاي تمام آن بازيهاي زيبا را بازيهاي رايانه اي گرفته اند.يکي از بازيهاي نوستالوژيک آن دوران بازي منچ بود که دختر و پسر طرفدار پروپا قرص اين بازي بودند .هنوز هم ترفندها و کلک هايي که براي آوردن عدد 6 تاس مي زديم تو خاطرم هست؟
منچ بازي ساده اي است که توسط يکي از اهالي شهرمونيخ آلمان به نام يوزف فريدريش اشميت اختراع شد. نام اصلي آلماني آن اين بوده است: Mensch! ?rgere dich nicht به معني: « عصباني نشو مرد!» … علتش هم اين است که وقتي مهره‌ي بازيکني توسط مهره‌ي بازيکن ديگري جايگزين ميشود بازيکن اول مي‌بايست دوباره به خانه‌ي نخست برگردد و همين موجب عصباني شدن و يا جوش آوردن او ميشود. براي همين بر روي جعبه ي بازي کلمه
Mensch چاپ مي شود. بازي منچ به سال هاي دور باز مي گردد. محل پيدايش اين بازي در ايران، هند يا چين بوده است.
اگر شما هم پس از خواندن اين توضيحات هوس کرديد تا بار ديگر ، يک دست منچ بزنيد ، با ما همراه باشيد …

محمد بازدید : 178 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

بازي ايراني مهاجمين قورباغه اي Frog Invaders

بازي فوق با عنوان Frog Invadrs - مهاجمين قورباغه اي جديدترين بازي استديو بازي سازي Msh Games مي باشد که با همکاري Fanaei Game Studio ساخته شده است. سبک بازي Action و جديد مي باشد در اين بازي سبکي جديدي را تجربه مي کنيد، داستان بازي بدين شکل مي باشد که يک نوع ماده توسط يک دانشمند در شهر حيوانات اختراع مي شود و در اثر حادثه اي، اين ماده به جوي آب ريخته شده و قورباغه هايي که در کنار درياچه بودند از آب نوشيده و .... حال وظيفه شما به عنوان يک مامور پاک سازي و جلوگيري از شيوع اين اپيدمي مي باشد در هر مرحله ابزارهايي وجود دارد که موجب افزايش قدرت شما مي شود. همچنين در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده مي شود. شما بايد مراحل را يکي پس از ديگري سپري کرده و با غول بازي مبارزه کنيد و جنگل را از شر اين موجودات خلاص کنيد. بازي با نرم افزار Macromedia Flash 8.0 ساخته شده است.
قابليت هاي کليدي بازي Frog Invaders:
- قابليت سيو شدن در هر مرحله
- گرافيکي کارتوني و جالب
- محيطي کاربر پسند
- حجم مناسب و اجرا مستقيم بازي بدون نصب
- و ...

در شهر حيوانات ماده عجيبي در يکي از آزمايشگاهها اختراع مي شود و بر اثر اشتباه پروفسور آن ماده به کانال آبي که در نزديکي آزمايشگاه هست مي افتد ماده به همراه جريان آب به جنگل تاريک و مخوف رفته و قورباغه هايي که در آن جنگل زندگي مي کردند. طبق روال هميشگي از آب نوشيده اما اين بار بعد از خوردن آب بدنشان به طرز عجيبي پف کرده و چند برابر حد طبيعي خود مي شوند. کم کم اين مشکل گريبانگير قورباغه هاي ديگر در آن جنگل مي شود حال جمعيتي انبوه از اين قورباغه ها در جنگل قرار دارند. و قصد پيشروي به شهر پروفسور از روي تصادف متوجه اين موضوع مي شود و مي فهمد که چه فاجعه اي به بار آورده به ناچار فکري به ذهنش ميرسد بله بايد قورباغه ها رو نابود کرد اما چطور سپس به ياد يکي از دوستان خودش مي افتد که يک مامور مخفي و سري است با هر زحمتي شده او را پيدا کرده مسئله رو با او در ميان گذاشته و مامور ما که يک سوسمار است کار را براي تنها نجات اهالي شهر قبول کرده اما نميداند که چه کار سنگين و خطرناکي رو قبول کرده سلاح او تنها يک تيرکمان و مهارت هاي، خودش اکنون شما بايد با اين مامور شهر جنگل رو از شر اين موجودات ترسناک نجات دهيد.
سبک بازي Action / Shooter، شما در اين بازي سبکي جديد و متفاوتي رو تجربه مي کنيد همچنين براي پيشروي در اين بازي بايد سه چيز داشته باشيد
- دقت
- عکس العمل به موقع

محمد بازدید : 114 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است.

در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo (equivalent AMD CPU
RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7
HDD: 15 GB free disk space
Graphics: 256 MB graphics memory
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible
DirectX: Version 9.0c

محمد بازدید : 115 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

چندی پیش بود که Mastiff Games از نسخه جدید از سری بازی های اکشن Heavy Fire تحت عنوان Heavy Fire Afghanistan رونمایی کرد. این بازی در استودیوی لهستانی Teyon ساخته است و برای کنسول های PS3, X360 و Wii ساخته شده است . و امروز برای PC منتشر شد، جالب است بدانید دربازی Heavy Fire: Afghanistan حسگرهای حرکتی به طور محسوس و بهتراز هر بازی اکشن دیگری به شما لذت مضاعف می دهند.همان طور که از عنوان این بازی مشخص است بازی در افغانستان جریان دارد . بدون نقد بازی قطعا میتوانید حدس بزنید که این بازی از یک داستان کلیشه ای و تکراری تشکیل شده است . اما تمرکز اصلی تیم Teyon بر روی گیم‌پلی بازی و شبیه‌سازی کامل یک جنگ واقعی با حسگر های حرکتی است. البته به نظر نمی‌رسد که بازی آزادی عمل چندانی به گیمر بدهد؛ چرا که سبک آن اکشن ریلی است. Heavy Fire: Afghanistan یک بازی فوق العاده سریع ، و یک تجربه ی اشکن در افغانستان امروز است . تمامی سوال هایی که دز ذهن شما نقش بسته است حول این است که آیا این بازی شامل مبارزات نزدیک است یا با تفنگ و مهمات پیشبرد خواهید داشت ؟ آیا توسط هلیکوپتر های به بمب باران میپردازید یا توسط تانک و مین به جنگ با دشمنان خو میروید ؟ پاسخ تمام این سوالات بماند برای زمان که گیمر خود را در مقابل بازی می بیند ! در ادامه اطلاعات جامعی از جنگ در افغانستان در اختیار شما قرار می دهیم : در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی (به انگلیسی: Operation Enduring Freedom) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰% کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود…. . در بازی Heavy Fire: Afghanistanهمه ی اطلاعات مربوطه ثابت است . گرافیک بازی فوق العاده ارزیابی میشود . کنترلر های بصری زیبایی دو چندان به بازی بخشیده است و این همان چیزی است که شما به عنوان یک گیمر سال ۲۰۱۲ میلادی خواهید پسندید ! در یک جمله ، بازی Heavy Fire: Afghanistan ، یک بازی هیجان انگیز در قالب گرافیک خیره کننده از سمت استودیوی بازی سازی تازه تاسیس Teyon است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت مغان دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

محمد بازدید : 139 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

www.cdownload.rzb.ir ontrack Easy Recovery v6

نرم افزارهاي زيادي در زمينه بازيابي اطلاعات تا به حال وجود دارند که هريک قابليت هايي داشته اند و بعضي ها قوي و بعضي ساده تر عمل مي کنند. Ontrack EasyRecovery Professional نام نرم افزاري فوق العاده ساده است که قابليت هاي متعددي را در زمينه بازيابي فايل هاي حذف شده به کاربران ارائه مي دهد. بازيابي سريع و کامل فايل هاي حذف شده به هر دليلي مهم ترين و کليدي ترين خصوصياتي هستند که در اين ابزار ساده اما کامل ديده مي شوند. اما يکي از قابليت هاي حائظ اهميت اين ابزار استفاده بسيار ساده و آسان از نرم افزار است که براي مبتدي ترين کاربران هم به سادگي قابل استفاده است.
سازگاري با انواع حافظه ها و هاردديسک ها و همچنين سيستم فايل هايي که در ويندوز هاي رايج مورد استفاده قرار مي گيرد هم از نکاتي هستند که در اين ابزار به عنوان بخش هاي اصلي تعريف شده اند. Ontrack EasyRecovery Professional امکاناتي هم براي تعمير فايل هاي خراب نظير ايميل ها و اسناد با فرمت مختلف دارد که مي تواند براي بسياري از کاربران فوق العاده مفيد باشد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Ontrack EasyRecovery Professional v6.22 Retail:
- بازيابي فايل هاي حذف شده به هر شکل
- سرعت بالا در جست و جو و بازيابي فايل هاي حذف شده
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- سازگاري با انواع حافظه ها
- سازگاري با انواع سيستم فايل هاي استفاده شده در ويندوز
- امکان تعمير فايل ها و اسناد خراب پس از بازيابي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- نرم افزار به صورت کامل نصب شده و نيازي به کرک ندارد.

محمد بازدید : 127 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه از فلش درایوهای USB استفاده بسیاری می شود، استفاده های مختلفی از ذخیره اطلاعات شخصی گرفته تا استفاده به عنوان وسیله ای قابل حمل برای حمل دسکتاپ شما. چه برای استفاده به عنوان وسیله ای به منظور ذخیره عکسهای شخصی و چه استفاده برای ذخیره اطلاعات تجاری و اداری برای افرادی که دائما درحال سفر هستند، فلش درایود USB وسیله ای سودمند برای انتقال اطلاعات می باشد. ازدست دادن فایل ها و فولدهای دورند درایو USB می تواند بسیار ناامید کننده باشد، نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery تمامی مدیای دیجیتال شما را اسکن نموده و ساده ترین روش را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ویا اطلاعات حذف شده تصادفی را به شما ارائه می نماید. آنالیز دقیق مدیای آسیب دیده با استفاده از ابزارهای فناوری پیشرفته و تکنیک های مختلف ، بهترین نتایج را به سادگی هر چه تمامتر و با صرفه جویی در زمان به شما ارائه می نماید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery v7.0‌ :

* بازیابی آسان اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن
* سادگی استفاده بدون نیاز به داشتن مهارت فنی برای کار با نرم افزار
* پشتیبانی از تمامی فرمت فایلهای معروف مانند jpg, gif, jpeg, midi, mpeg, tiff و غیره
* ارائه سریعترین زمان ممکن برای بازیابی کامل اطلاعات
* توانایی در بازبینی فایلها قبل از بازیابی واقعی فایلها
* ارائه الگوی واسط کاربری شبیه به ویندوز اکسپلورر
* کار با تمامی درایوهای USB معروف مانند Thumb drive, Jump drive, Key drive, Flash drive و غیره
* پتشیبانی از محصولات تولیدکننده های معروف مانند Kingston, Sandisk, Transcend, Jet flash, Sony و غیره

پشتیبانی برای بازیابی در موارد:
* مدیای آسیب دیده یا معیوب منطقی
* حذف تصادفی فایلهای و فولدرها
* درایوهای های اطلاعاتی آلوده به ویروس
* فلش درایوهای USB فرمت شده

محمد بازدید : 142 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات هميشه از مسائل مهمي است که مطرح است و پشتيبان گيري امري مهم تلقي مي شود بخصوص براي آن دسته از کاربران و مديراني که اطلاعات ارزشمند و مهمي دارند. با توجه به حساسيت مسئله و مهم بودن اين امر راه ها و ابزارهاي مختلفي براي اين کار وجود دارد ولي بهترين راه و وسيله بايد انتخاب شود. داشتن ابزاري که هم مطمئن باشد و هم بتواند نيازهاي شما را در اين زمينه بطور کامل بر آورده کند. SyncBackPro يک انتخاب خوب براي حرفه اي ها و تمام کاربران مبتدي است. شما به وسيله اين برنامه مي توانيد با خيال راحت از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه کنيد.از جمله قابليتهاي اين برنامه تهيه پشتيبان بر روي سي دي و دي وي دي است.شما با استفاده از SyncBackPro مي توانيد بطور پوشا يعني بدون نياز به فشرده سازي ،اطلاعات خودتان را بر روي سي دي يا دي وي دي ذخيره کنيد و در صورت نياز آنها را قسمت بندي کنيد و يا بصورت فايل ISO ذخيره کنيد.
امکان اسکريپت نويسي در برنامه از ديگر قابليتهاي مفيد اين برنامه است.SyncBackPro اجازه مي دهد تا کاربر به پيکربندي پروفايل برنامه خود با استفاده از اسکريپت بپردازد.اين اسکريپتها از کد اصلي برنامه مجزا هستند و به زبانهاي مختلف نوشته شده اند.دستورالعمل اسکريپتها مشابه ماکروها در مايکروسافت آفيس و جاوا اسکريپت در صفحات وب است.اين برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نيز پشتيباني مي کند.SyncBackPro به جاي ذخيره سازي اطلاعات موجود در رم (حافظه)،از بانک اطلاعاتي براي ذخيره اطلاعات مربوط به فايل هاي کپي شده استفاده مي کند.اين به اين معني است که تعداد نامحدودي از فايلها و پوشه ها را مي توان پردازش کرد.استفاده از تراکم BZIP2 از ديگر قابليتهاي اين برنامه است که به شما اجازه مي دهد تا از فشرده سازي با نرخ بالاتر لذت ببريد و پشتيبان گيري سريعتر و کاهش بار بر پشتيبان شبکه کمتر شود.با BZIP2 فشرده سازي فايلها تا 15 درصد بيشتر مي شود.همچنين تا 2 برابر سريعتر در فشرده سازي و 6 برابر سريعتر در رفع فشار.
از ديگر قابليتهاي مهم اين برنامه تشخيص خودکار خرابي ديسک سخت است. در اين صورت کاربر يا مدير مي تواند تا قبل از اينکه ديسک سخت به طور کامل خراب شود و اطلاعات از بين برود ،نسبت به کپي برداري از اطلاعات و جايگزيني دستگاه جديد اقدام کند.در نهايت اگر شما به دنبال يک برنامه مفيد و قدرتمند در اين زمينه هستيد گروه نرم افزاری نورپرتال نرم افزار SyncBackPro را به شما پيشنهاد مي کند.جهت آشنائي بيشتر با توانائيهاي اين نرم افزار مي توانيد به قابليتهاي کليدي اين نرم افزار مراجعه کنيد.

قابليتهاي کليدي نرم افزار SyncBackPro v5.9.2.8 :
- امکان تهيه پشتيبان از کليه فايلهاي مهم تنها با يک کليک
- امکان زمانبندي جهت تهيه پشتيبان بصورت خودکار
- امکان بازگرداندن اطلاعات از دست رفته با يک کليد
- پشتيبان گيري از اسناد زنده مانند فايلهاي باز اکسل و ورد
- امکان رمز نگاري اطلاعات بصورت امن
- فشرده سازي اطلاعات جهت صرفه جوئي در فضاي ديسک سخت
- امکان نسخه بندي و نگهداري نسخه هاي قديمي
- پشتيبان گيري افزايشي يا آنچه که مورد نياز است
- دسترسي آنلاين و پشتيبان گيري از FTP و پست الکترونيک
- مجهز به گزينه ها و امکانات خيره کننده براي کاربران حرفه اي
- پشتيباني از قابليت فشرده سازي BZIP2
- تشخيص خودکار خرابي ديسک سخت
- پردازش تعداد نا محدود فايلها
- پشتيباني از SFTP يا همان FTP امن
- پشتيباني از قابليت اسکريپت نويسي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 3,495
  • بازدید کلی : 678,743